  • 171. Data: 2018-06-01 21:33:27
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 09:13, Myjk pisze:
    > Thu, 31 May 2018 20:00:18 +0200, kk

    > Ty też Twizzego będziesz domyślnie porównywać do aut segmentu E i ciskać
    > się, że nie ma okien, deszcz może wpadać do kabiny, i hałas jest znacznie
    > większy pomimo że to "samochód" elektryczny, bo inne samochody słychać w
    > "środku"?

    Chciałbyś ? :-)

  • 172. Data: 2018-06-01 22:09:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-01 o 09:13, Myjk pisze:

    > Ty też Twizzego będziesz domyślnie porównywać do aut segmentu E i ciskać
    > się,

    Dla kk i innych, którzy to przeczytają w przyszłości bo nie chcę nosić
    łatki jaką Myjk próbuje mi przypiąć.

    Reasumując: Myjk powiedział, że elektryki są cichsze od spalinowych
    (bez precyzowania). Mój komentarz był taki: wszystko zależy od modeli
    jakie porównujesz, czego Myjk nie był w stanie przełknąć. Reszta to jego
    konfabulacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 173. Data: 2018-06-01 23:20:13
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 1 czerwca 2018 15:09:51 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

> [...]
    > (bez precyzowania). Mój komentarz był taki: wszystko zależy od modeli
    > jakie porównujesz, czego Myjk nie był w stanie przełknąć. Reszta to jego

    Nie martw sie, sporo ludzi czyta i nie komentuje bo nie ma sensu. A ludzie rozumni i
    sledza co kto napisal :)

    PS. Ja tu ostatnio widze ze ludziska pisza nie czytajac. Pol biedy bo i mnie sie to
    zdarza ale nawet jak im sie wskaze o co chodzi to nadal pra w tym samym kierunku
    jakby to ujma byla zeby wyprostowac.

    Taki urok newsow :)

  • 174. Data: 2018-06-02 10:51:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 1 Jun 2018 14:20:13 -0700 (PDT), s...@g...com

    Póki co to ty próbujesz wmawiać, że ja coś uogólniałem -- tymczasem to JA
    byłem bardziej precyzyjny i rzetelny od ciebie, bo domyślnie porównywałem
    rzeczy które daje się jednak porównać, choć z niekorzyścią mojej tezy.

    No i tak do usranej śmierci -- bez precyzowania, ponieważ miałem cię za
    inteligentnego gościa, co jeśli już porównuje dwa samochody, to zestawi
    segment albo cenę, a nie weźmie do porównania 2-3 segmenty wyżej, jeszcze
    do tego auto z segmentu KOMFORTOWEGO zestawiając z autem MIEJSKIM.

    Nie jestem w stanie "przełkąć", że głupkowato porównujesz różne SEGMENTY.
    Tak się nie robi. Szczególnie jeśli takie zestawienie pozwala ci udowodnić
    swoje twierdzenie. Powtarzam po raz enty, ja wziąłem i-mieva z segmentu A i
    zestawiłem domyślnie z segmentem D, na NIEKORZYŚĆ elektrycznego i-mieva.

> [...]
    > mnie sie to zdarza ale nawet jak im sie wskaze o co chodzi to nadal pra
    > w tym samym kierunku jakby to ujma byla zeby wyprostowac.

    No to może wyjaśnij Mareczkowi, że się nie porównuje różnych segmentów, że
    nie trzeba tego specjalnie interlokutorowi zaznaczać i żeby przestał już
    napierać. Chyba że dla Ciebie to też coś zupełnie normalnego.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 175. Data: 2018-06-02 22:29:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 czerwca 2018 22:09:51 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Dla kk i innych, którzy to przeczytają w przyszłości bo nie chcę nosić
    > łatki jaką Myjk próbuje mi przypiąć.
    Szkoda czasu
    Myjk tak ma. Taki typ- argumenty do niego nie docierają
    Dyskusja z nim to jak ze ślepym o kolorach
    Wielokrotnie dyskusje z nim na rózne tematy na róznnych grupach podobnie się kończyły

  • 176. Data: 2018-06-02 23:41:11
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu sobota, 2 czerwca 2018 10:51:55 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > No to może wyjaśnij Mareczkowi, że się nie porównuje różnych segmentów, że
    > nie trzeba tego specjalnie interlokutorowi zaznaczać i żeby przestał już
    > napierać. Chyba że dla Ciebie to też coś zupełnie normalnego.

    To może uściślijmy: ty byś chciał, żeby tego Twojego i-mieva porównywać do, np.
    Toyoty Yaris? No, można, tylko Yaris kosztuje ok. 40 tys. a ten Twój elektryk 160
    tys. Sęk w tym, że gdybym ja miał wolne 160 tysi, to kupiłbym Merca klasy C, czy
    wypasionego Mondeo a nie jakąś popierdółkę nadającą się wyłącznie do jazdy do
    hipermarketu.

  • 177. Data: 2018-06-03 01:46:52
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 2 czerwca 2018 03:51:55 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > nie trzeba tego specjalnie interlokutorowi zaznaczać i żeby przestał już
    > napierać. Chyba że dla Ciebie to też coś zupełnie normalnego.

    On ci napisal co porownal.
    Jakos ja zrozumialem co mial do przekazania. Nie mam interesu ci matkowac i w Twoim
    imieniu mu cokolwiek tlumaczyc.

    Skoro nie umiesz wyjasnic to sie pogodz ze ktos nie rozumie i tyle. Szczegolnie ze
    jakos nikt tu cie nie wspiera w tym wysilku.
    Nie ma sensu podchodzic do dyskusji w internecie ambicjonalnie.
    Nie placa nikomu za to, nie dostaniesz podwyzki jak dyskutujesz sprawnie.
    Nikt ci tez nic nie zrobi jak sie pomylisz w dyskusji.

    Po to sie dyskutuje aby sie wymienic informacja czy opinia.

    Ja juz stary jestem i jak trzy razy ktos nie rozumie co do niego pisze to odpuszczam.
    W zyciu sa ciekawsze rzeczy niz uczenie cudzych dzieci za darmo :)

    To taka moja "mundrosc" zrobisz z nia co bedziesz chcial.

    Spokojnego!

  • 178. Data: 2018-06-03 09:04:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Jun 2018 14:41:11 -0700 (PDT), CTP

    > To może uściślijmy: ty byś chciał, żeby tego Twojego i-mieva porównywać
    > do, np. Toyoty Yaris? No, można, tylko Yaris kosztuje ok. 40 tys. a ten
    > Twój elektryk 160 tys.

    I-MiEV kosztuje na rynku 120 a nie 160, faktycznie wart jest tyle co Yaris
    i tylko lobby naftowe maczając w rynku swe brudne palce powoduje że cena
    rynkowa jest taka a nie inna. Nie zmienia to jednak faktu że I-MieV to
    segment A, ale że kosztuje ile kosztuje dlatego nie porównałem go do
    Yarisa, a do Mazdy 6 z SEGMENTU D, de, de, de.

    > Sęk w tym, że gdybym ja miał wolne 160 tysi, to kupiłbym
    > Merca klasy C, czy wypasionego Mondeo a nie jakąś popierdółkę
    > nadającą się wyłącznie do jazdy do hipermarketu.

    Wolna wola, ale w popierdółce i tak jest CISZEJ niż w autach spalinowych
    wyższych klas, szczególnie z silnikiem diesla.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 179. Data: 2018-06-03 09:31:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Jun 2018 16:46:52 -0700 (PDT), s...@g...com

    > On ci napisal co porownal.

    Ja też napisałem, po tym jak rzekomo "nie zrozumiał" albo rzekomo "nie
    wiedział" że porównuje się tylko rzeczy porównywalne. To tak jakby pod
    względem dizajnu domyślnie zestawić ze sobą Fiata Multipla i Porshe Cayene
    i dziwić się że Multipla przegrała. Kompletny bezsens.

    > Jakos ja zrozumialem co mial do przekazania. Nie mam interesu ci matkowac
    > i w Twoim imieniu mu cokolwiek tlumaczyc.

    Ale odpowiedzieć na pytanie chyba potrafisz? Czy, Twoim zdaniem,
    porównywanie samochodów z róznych segmentów względnie z różną ceną ma
    jakikolwiek sens? Jeśi tak, to jaki, bo może ja faktycznie błądzę.

    > Skoro nie umiesz wyjasnic to sie pogodz ze ktos nie rozumie i tyle.

    Jaśniej się już chyba nie da wyjaśnić że porównuje się te same segmenty
    względnie enę. Mareczek porównał do segmentu C segment E, o 100-300 tys.
    droższy i zupełnie nie widzi w tym nic dziwnego.

    > Po to sie dyskutuje aby sie wymienic informacja czy opinia.

    Właśnie się staram. Zatem wczoraj popełnione

    PHEV (elektryk) vs Mazda6 (diesel).
    https://www.youtube.com/watch?v=m5yf_wZ__a4
    https://www.youtube.com/watch?v=NpkmdRgGBRA

    Przy czym nie znalazłem apki gdzie można ustawić na sztywno dźwięk, dlatego
    w elektryku na nagraniu wydaje się być głośniej niż jest w rzeczywistości
    -- bo telefon sam sobie podkręca poziom jak jest ciszej. Mimo tego napisz
    mi wprost że nie ma różnicy, że silnika nie słychać i takie tam -- bo chcę
    uwierzyć że śnię. :P

    Ps. w I-MiEV do 100km było podobnie (bo tam cienkie oponki), dopiero
    powyżej bardziej świszczało (bo lusterka wielkie i buda wysoka). Leafem nie
    jechałem, ale wątpię aby było w nim głośniej niż w taczce. Jak dla mnie to
    trzeba być zwyczjanie bardzo mocno uprzedzonym do elektryka żeby takie
    opinie popełniać. No i wcale mnie nie dziwi taka a nie inna sytuacja, bo
    tutaj niewielu pała miłością do tych aut (ja też oczywiście widzę wady,
    głównie cena i zasięg). Zdecydowana większość woli smrodządze i hałasujące,
    wszak to często "muzyka" dla ich uszu, spaliniaki, to trudno żeby "bronili"
    elektryków. Tymczasem gdyby w samochodzie spalinowym panowała taka "cisza"
    jak w elektryku, to pewnie na elektryka bym się nawet nie obejrzał.
    Niestety jest inaczej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 180. Data: 2018-06-03 09:35:03
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 09:04:08 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sat, 2 Jun 2018 14:41:11 -0700 (PDT), CTP
    >
    > Wolna wola, ale w popierdółce i tak jest CISZEJ niż w autach spalinowych
    > wyższych klas, szczególnie z silnikiem diesla.

    Jak ty jeździsz z wyłączoną klimatyzacją i z prędkością maks. do 70 km/h z obawy o
    stan baterii, to ja się nie dziwię, że wydaje ci się, że jest ciszej.
    Wjedź na jakąś S-kę, włącz sobie radio, klimę i depnij te 120 km/h, to sam zobaczysz,
    że różnicy praktycznie nie ma.
    CTP