  • 21. Data: 2017-09-23 04:38:52
    Temat: Re: Brama
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 23.09.2017 o 04:29, LEPEK pisze:
    [...]
    Dodatkowo policjanci sami popełnili wykroczenie wjeżdżając za zakaz
    wjazdu i parkując w niedozwolonym miejscu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2017-09-23 07:43:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 04:38, LEPEK pisze:
    > W dniu 23.09.2017 o 04:29, LEPEK pisze:
    > [...]
    > Dodatkowo policjanci sami popełnili wykroczenie wjeżdżając za zakaz
    > wjazdu i parkując w niedozwolonym miejscu.

    Pytanie techniczne trochę OT - z czego wynika nielegalne parkowanie tamże?
    Czy jak wjedzie na zakaz nieuprawniony pojazd i będzie cały czas w ruchu
    to popełnia tylko jedno wykroczenie a jak zaparkuje, to zaraz mu
    przybywa drugie?

  • 23. Data: 2017-09-23 09:45:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LEPEK"

    > ale ten go omija, więc zatrzymuje nowożeńców i domaga się podania danych
    > motocyklisty. Ci mówią, że go nie znają (być może lecac w chuja)

    Być może. Nie mają obowiązku podawać danych motocyklisty, nawet (a nawet
    tym bardziej) jeśli go znają.
    ---
    Mają. To zwykła powinność świadka. Mogą tylko nie móc tego zrobić. Jeśli np
    nie widzieli kto jechał. Ale na tym rozpytaniu powinno się skończyć.

  • 24. Data: 2017-09-23 09:46:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LEPEK"

    [...]
    Dodatkowo policjanci sami popełnili wykroczenie wjeżdżając za zakaz
    wjazdu i parkując w niedozwolonym miejscu.
    ---
    No to zdecydowanie powinni dostać mandat, powinno lepiej znać prawo, więc
    odpowiadają bardziej od zwykłego ludzika.

  • 25. Data: 2017-09-23 10:07:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2017 o 19:56, T. pisze:

    > Są Policjanci i krawężniki. Ci akurat wyładowywali frustrację, bo
    > motocyklista im uciekł.

    Tak przy okazji motocyklistów, wesel i policjantów. Zdarzało nam się na
    motocyklach spontanicznie odeskortować kawałek państwa młodych z
    kumplami na moto. Po prostu akurat trafialiśmy na wesele, więc kawałek
    ich "obstawialiśmy" robiąc trochę hałasu po wioskach, wszyscy się
    uśmiechali, na końcu machneliśmy sobie na wzajem i wszyscy byli zadowoleni.

    Jak się znajomi hajtali i przyjechaliśmy w 50 maszyn do małego
    miasteczka, to przyjechali policjanci zapytać co tu się odwala, i tyle.
    Dodali parę uwag jak przejechać przez miasto w jednej kolumnie z
    wyjątkiem jednego skrzyżowania na którym jest kamera i za to to już oni
    nie odpowiadają, że jakiś nadgorliwy się nie przyczepi. A jakbyśmy
    trafili na tego psa z linka, to by sobie przypomniał, że to już kolumna
    i papierów żądał z pozwoleństwem zarządcy drogi;)

    Więc wolę jednak wierzyć, że większość policjantów jest normalna, tylko
    ich góra ciśnie, a prawdziwe pojeby to zdecydowana mniejszosć. Co daje
    nadzieję, bo łatwiej powymieniać komendantów niż wszystkich
    funkcjonariuszy. Zresztą skoro w Gruzji się udało, to u nas również
    mogłoby się udać.

    Shrek

  • 26. Data: 2017-09-23 19:42:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 23.09.2017 o 07:43, cef pisze:

> [...]
    > Czy jak wjedzie na zakaz nieuprawniony pojazd i będzie cały czas w ruchu
    > to popełnia tylko jedno wykroczenie a jak zaparkuje, to zaraz mu

    No dobra, parkowanie niekoniecznie (chyba, że blokują wjazd), ale
    złamanie zakazu ruchu - owszem.

    Pozdr,

  • 27. Data: 2017-09-25 19:34:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >jakbyśmy trafili na tego psa z linka, to by sobie przypomniał, że to
    >już kolumna i papierów żądał z pozwoleństwem zarządcy drogi;)

    Jest dementi
    http://www.informatorbrzeski.pl/szczurowa-interwencj
    a-policji-podczas-przejazdu-orszaku-weselnego/

    Bez pasow jechal, to mu sie slusznie nalezalo :-)

    J.

  • 28. Data: 2017-09-25 20:26:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2017 o 19:34, J.F. pisze:

    > Jest dementi
    > http://www.informatorbrzeski.pl/szczurowa-interwencj
    a-policji-podczas-przejazdu-orszaku-weselnego/

    > Bez pasow jechal, to mu sie slusznie nalezalo :-)

    Jednak w policji pracują idioci. Zamiast przeprosić/olać sprawę to
    tłumaczą się bzdurnie, jednocześnie się pogrążając.

    Shrek

  • 29. Data: 2017-09-26 10:29:35
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 25 Sep 2017 20:26:28 +0200, Shrek wrote:
    > Jednak w policji pracują idioci. Zamiast przeprosić/olać sprawę to
    > tłumaczą się bzdurnie, jednocześnie się pogrążając.

    Z tego co czytam (filmu nie oglądałem) to rozumiem że chcieli zatrzymać
    motocyklistę co na jednym kole figlował, ten się nie zatrzymał, to
    zatrzymali kolegów za nim. Koledzy wykazując brak współpracy dostali
    mandat bo akurat się zdarzyło że pasy nie zapięte. Ja tu żadnego problemu
    nie widzę, i na miejscu policjanta pewno postąpiłbym podobnie, wszak
    chodziło o zatrzymanie motocyklisty-idioty, a skoro kolejni idioci
    próbują go nieudolnie kryć, to mają za swoje.

    A czy to orszak weselny, pogrzebowy czy też transport uranu nie ma w
    ogóle znaczenia - wypadek z udziałem motocyklisty-idioty miałby te same
    konsekwencje.

    Mateusz

  • 30. Data: 2017-09-26 10:40:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    >
    > A czy to orszak weselny, pogrzebowy czy też transport uranu nie ma w
    > ogóle znaczenia - wypadek z udziałem motocyklisty-idioty miałby te same

    Udowodnisz że mandaty dostali koledzy motocyklisty czy po prostu
    sam jesteś idiotą?