  • 11. Data: 2017-09-20 13:23:01
    Temat: Re: Brama
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Swoją drogą kiedyś na osiedlu w Sosnowcu zajechał na sygnale
    >radiowóz - okazało się, że weselnych gości pilotowali - podkreślam -
    >na sygnałach. Zajechali na podwórko, wzięli od kogoś skrzynkę wódki
    >do radiowozu i pojechali. Szkoda, że nie nagrywałem...

    Zachowanie moze i naganne ... ale skad wiesz czy kolega z posterunku
    sie nie zenil :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-09-20 18:32:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To ktoś kto widział mógłby streścić o co biega :)

    Przed "weselem" jedzie motocyklista i się popisuje. Pies (celowo użyłem
    tu pejoratywnego określenia) usiłuje zatrzymać motocyklistę, ale ten go
    omija, więc zatrzymuje nowożeńców i domaga się podania danych
    motocyklisty. Ci mówią, że go nie znają (być może lecac w chuja) więc
    dostają mandat za niemanie gaśnicy czy coś w ten deseń. W międzyczasie
    wszyscy z orszaku wysiadają i wywierają pressing paszczowy na psa, żeby
    wracał do budy a prym wiedzie bajanek w wieku poniżej 10 lat drąc ryja
    wniebogłosy;)

    Shrek

  • 13. Data: 2017-09-20 18:48:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    QEZgoG8

    > Filma już nie ma :)

    Eeee tam:
    https://www.sadistic.pl/czy-znacie-tego-motocykliste
    -vt458074.htm

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2017-09-20 19:02:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Filma już nie ma :)

    w internetach nic nie ginie.

    https://milanos.pl/vid-169085-Polska-policja-w-akcji
    -brawo-chlopaki.html

    https://www.cda.pl/video/157908001?wersja=720p

  • 15. Data: 2017-09-20 19:24:11
    Od: d...@g...com

    > w internetach nic nie ginie.
    >
    > https://milanos.pl/vid-169085-Polska-policja-w-akcji
    -brawo-chlopaki.html

    > https://www.cda.pl/video/157908001?wersja=720p

    Akcja jak z filmu Kogel-mogel.

  • 16. Data: 2017-09-20 21:31:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2017 10:24:11 -0700 (PDT), d...@g...com
    napisał(a):

    -brawo-chlopaki.html

    > Akcja jak z filmu Kogel-mogel.

    Niezły bigos. Z polskim weselem nie wygrasz :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2017-09-20 21:53:45
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 20 Sep 2017 11:46:35 +0200, Maurycy Poszepszyński
    <m...@k...na.soBowki.com> wrote:

    >boruta

    Diabeł?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 18. Data: 2017-09-20 21:55:30
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 20 Sep 2017 08:07:37 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >Filma już nie ma :)

    Tu są fragmenty z nieudolnym (jak zawsze) tłumaczeniem policji.

  • 19. Data: 2017-09-20 21:55:48
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 20 Sep 2017 21:55:30 +0200, j...@i...pl wrote:

    >Tu są fragmenty z nieudolnym (jak zawsze) tłumaczeniem policji.

    http://www.tvn24.pl/krakow,50/policjant-zatrzymal-we
    selny-orszak-zamiast-motocyklisty,774490.html

  • 20. Data: 2017-09-23 04:29:28
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 20.09.2017 o 18:32, Shrek pisze:

    > Przed "weselem" jedzie motocyklista i się popisuje. Pies (celowo użyłem
    > tu pejoratywnego określenia) usiłuje zatrzymać motocyklistę,

    Usiłuje, to zbyt wiele powiedziane. Dał za wygraną, zanim motocyklista
    się do niego zbliżył.

    > ale ten go
    > omija, więc zatrzymuje nowożeńców i domaga się podania danych
    > motocyklisty. Ci mówią, że go nie znają (być może lecac w chuja)

    Być może. Nie mają obowiązku podawać danych motocyklisty, nawet (a nawet
    tym bardziej) jeśli go znają.

    > więc
    > dostają mandat za niemanie gaśnicy czy coś w ten deseń.

    Za niezapięcie pasów. Działanie opresyjne - szczegółowa kontrola pomimo
    istniejących okoliczności.
    Nie podali danych motocyklisty, więc dostają mandat za pasy. Ciąg
    przyczynowo - skutkowy jakiś taki... słaby.

    > W międzyczasie
    > wszyscy z orszaku wysiadają i wywierają pressing paszczowy na psa, żeby
    > wracał do budy

    I mają absolutną rację. Mieli zatrzymać motocyklistę, a czepili się
    kogoś innego.

    > a prym wiedzie bajanek w wieku poniżej 10 lat drąc ryja
    > wniebogłosy;)

    Nie wiem czemu zwracasz szczególną uwagę na dzieci na filmie (dzieciak
    pojawia się na moment dosłownie), ale obejrzyj jeszcze raz - panna młoda
    bardzo dobrze przedstawiła sytuację.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański