  • 11. Data: 2019-10-01 14:53:38
    Temat: Re: Broń
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > To przede wszystkim różne kalibry. Po za tym jeśli to ma kulkami
    > pieprzowymi strzelać, to jakie znaczenie ma kilka metrów na sekundę więcej?

    Nie mam doświadczenia z tego typu bronią. Poza filmami nie widziałem jej
    na żywo. Wyobrażam sobie, że mała energia pocisku może nie rozbic go o
    np. grube ubranie bandziora. Ale ja się nie znam, dlatego pytam.
    W elektronarzędziach różnie bywa, czasem marka własna sieci sklepów
    dorównuje jakością tym renomowanych firm. W elektronice też tak bywa.
    Czy można na podobny cud liczyć w przypadku 4-5 razy tańszej pukawki?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2019-10-01 15:32:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.10.2019 o 14:53, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > dorównuje jakością tym renomowanych firm. W elektronice też tak bywa.
    > Czy można na podobny cud liczyć w przypadku 4-5 razy tańszej pukawki?

    To niezbyt właściwa grupa do dyskusji na ten temat, ale o wiele
    skuteczniejsze będzie przywalenie napastnikowi takim rewolwerem jak
    pałką, niż ostrzelanie go nawet całym magazynkiem.