  • 61. Data: 2018-08-29 11:09:19
    Temat: Re: Butelka PET
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik suryga napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 13:23:20 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    > Dnia Tue, 28 Aug 2018 01:34:25 -0700 (PDT), s...@g...com

    >Umyć

    >Czy ja wiem.
    >Jak byłem w lasku Wolskim w Krakowie jakis czas temu to kupilem sobie
    >książke.
    >O tym lasku i autorzy twierdzili że teraz to Lasek jest w super
    >stanie.
    >Bo kiedyś pod koniec lat 80tych był w stanie tragicznym.

    Ale czy z powodu ołowiu ? Duzo czynnikow moze zniszczyc las.

    Bo sa przydrozne drzewa i maja sie dobrze, czasem az za dobrze i
    trzeba wycinac.

    Hm, probke pobrac i zawartosc olowiu zmierzyc ?

    J.

  • 62. Data: 2018-08-29 11:12:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-08-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Swojego czasu była zdaje się dość poważna propozycja aby banany
    >stosowac
    >jako wzorzec dawki promieniowania. Mają od cholery radioaktywnego
    >potasu.
    >https://en.wikipedia.org/wiki/Banana_equivalent_dos

    A podejrzewam, ze nie sa wyjatkiem, i u nas wiecej potasu spozywamy z
    ziemniakami.

    J.

  • 63. Data: 2018-09-02 15:05:37
    Od: s...@g...com

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-09-01/sprzed
    az-wody-stojacej-na-sloncu-to-wykroczenie-tak-orzekl
    -wloski-sad-najwyzszy/?ref=kafle

    Sprzedaż wody w plastikowych butelkach stojących na słońcu jest wykroczeniem, za
    które kara wynosi do 1500 euro - orzekł włoski Sąd Najwyższy. Podkreślił, że takie
    postępowanie stanowi zagrożenie dla zdrowia konsumentów.