  • 81. Data: 2016-09-04 18:54:56
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: masti <g...@t...hell>

    Przyjazny wrote:

    > PS.
    >
    > samochód | Cx
    > -----------+-----
    > Ceed | 0.30
    > Laguna II | 0.29
    > W124 | 0.30
    >
    > chociaż przy tych prędkościach Cx nie jest za dobrą miarą.

    sam Cx nie jest dobrą miarą niczego innego niż to co ma mierzyć.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2016-09-04 18:58:48
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-09-04 16:44, Przyjazny <p...@n...tld.invalid> wrote:

    > Tak. U mnie pojemność baku się zgadza z tym co da się dystrybutorem
    > nalać, więc jeżeli oszukują to są w ogólnoświatowej zmowie z
    > producentami dystrybutorów.

    > Benzynowym da się zejść do 5 :P. Trzeba tylko jechać równo te 70 po
    > płaskim (ćwiczenie na cierpliwość, raczej trudne - z tempomatem tylko
    > trochę łatwiejsze). Generalnie nie dziwi mnie że samochody "lepszych"
> [...]

    Za szybko uwierzyłem Góglowi.
    W124 - 0.28 bez klimy ;-).

  • 83. Data: 2016-09-06 08:46:54
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.08.2016 06:46, LinFanQri wrote:
    > Witam.
    >
    > Z piątku na sobotę mam do pokonania w/w trasę. Wyjazd planuję w
    > okolicach 22:00/24:00... tak, żeby skoro świt zameldować się na
    > miejscu.
    >
    > Do Piotrkowa wiadomo... autostradą a potem:
    >
    > 1) Kielce - Krosno
    > 2) Szczucin - Jasło
    > 3) Częstochowa - A4
    >
    > Najbardziej się "boję" żeby nie walnąć kimy na nudnej
    > autostradzie. Prędkości z jakimi fruwam to 100-120, także czy będę
    > 15min. szybciej czy 1h później to mi to lotto. Czy Szczucin ta DK74
    > Szczucin - Jasło może być?

    Proponuje pojechac do konca A4 czyli do Przemysla - tak wiem jest dalej.
    Stamtad masz najlkrotszy odcinek po lokalanych drogach (Ustrzyki Dolne,
    Gorne i Wetlina). Teraz tak wracalem i calkiem milo sie jechalo.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 84. Data: 2016-09-06 21:11:13
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 6 Sep 2016 08:46:54 +0200, Marek <m...@g...pl> wrote:

    >Proponuje pojechac do konca A4
    (...)

    Patrząc na daty to pewnie on dawno już dojechał na miejsce ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06