  • 31. Data: 2018-02-20 10:12:43
    Temat: Re: CEPIK 2.0 fuszerka
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-02-17 o 15:26, Uncle Pete pisze:
    > Zajrzałem przez ciekawość do danych mojego samochodu na
    > https://historiapojazdu.gov.pl i zobaczyłem stany licznika:
    >

    > O, znalazłem coś takiego: "Jedynie stacja kontroli pojazdów, która
    > wykonała badanie może poprawić stan licznika. Zwróć się do takiej stacji
    > o to, aby jej pracownik wysłał komunikat z dobrym stanem licznika
    > (komunikat modyfikujący - typu ,,M") do centralnej ewidencji pojazdów
    > (CEP)." Tylko skąd wiadomo, jaki miałem stan licznika podczas
    > przeglądów? Teraz będę notował.

    Tu masz wyjaśnienie problemu.

    https://www.scigacz.pl/Chaos,w,urzedach,kierowcy,pla
    ca,za,nic,System,CEPiK,2,0,trzeszczy,w,posadach,3221
    6.html

    yabba

  • 32. Data: 2018-02-20 10:30:10
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "yabba" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tu masz wyjaśnienie problemu.
    >
    > https://www.scigacz.pl/Chaos,w,urzedach,kierowcy,pla
    ca,za,nic,System,CEPiK,2,0,trzeszczy,w,posadach,3221
    6.html

    > yabba

    ja tam nie widzę żadnego wyjaśnienia tylko bełkot pismaków

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 33. Data: 2018-02-20 10:57:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Luz, tesla w kosmosie robi tyle w 3 dni ;)

    Aż popatrzyłem przez okno czy nadal stoi, czy może znowu odleciał.

  • 34. Data: 2018-02-20 13:04:27
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj tck, 20 lut 2018 w news:p6gpr0$2ve$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > ja tam nie widzę żadnego wyjaśnienia tylko bełkot pismaków

    trochę wyjaśnia sama Streżyńska
    https://www.wykop.pl/link/4173939/comment/52841231/#
    comment-52841231

  • 35. Data: 2018-02-20 13:58:11
    Od: p...@g...com

    --trochę wyjaśnia sama Streżyńska

    a oczywiscie np glownego wykonawce systemu czyli www.pwpw.pl warto tez przyjrzec sie
    tym lokalnym bazom danych (380) ktore ktos (no wlasnie kto ?) utrzymuje w pocie czola
    :-) przeciez gdyby cepik byl w chmurze np amazon cloud to setki i tysiace szwagrow
    nie mialy by co jesc :-) zarzadzanie rozproszonymi bazami jest a) nieefektywne b)
    pracochlonne c) kosztowne i teraz wszyscy bedziemy placic aby tego cepika ulepszyc
    :-)

  • 36. Data: 2018-02-20 14:46:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > trochę wyjaśnia sama Streżyńska
    > https://www.wykop.pl/link/4173939/comment/52841231/#
    comment-52841231

    Zaraz się popłaczę ze współczucia dla pani Ani.

  • 37. Data: 2018-02-20 18:23:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-18 o 18:39, LEPEK pisze:

    > Ja nie mam rubryki współwłaściciel. Jest tylko "dane posiadacza /
    > właściciela pojazdu". Współwłaściciel, o ile dobrze pamiętam, wpisywany
    > jest w adnotacjach urzędowych.
    >
    > Swoją drogą - wpisywanie w DR posiadacza jest IMO zbyteczne, tak jak
    > zbyteczne jest wożenie ze sobą DR. Uważam, że - oprócz oczywiście
    > systemów informatycznych - daty ubezpieczenia i przeglądu powinny być w
    > formie naklejek na szybę lub tablicę rejestracyjną, a o ile samochód nie

    A po co?
    Idźmy dalej.

    > został zgłoszony jako skradziony, to poruszać się nim powinien mieć
    > prawo każdy (kto ma oczywiście odpowiednie PJ). DR (tak, jak niemiecki

    Nie wiem nic, żeby nie miał prawa każdy, kto posiada uprawnienia się
    poruszać samochodem.

    > brief) mógłby leżeć sobie w domu i być przekazywany w momencie sprzedaży
    > kolejnemu właścicielowi (a właściwie zamiast DR mogłaby funkcjonować

    Po co?

    > wtedy jedynie karta pojazdu). Nie trzeba byłoby też wozić wydruku
    > potwierdzającego zawarcie OC.

    A po co te druki?
    Po co fizyczne PJ?

  • 38. Data: 2018-02-23 21:51:51
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 17.02.2018 o 21:07, Alf/red/ pisze:

    > Za drugim powinny być dwie dwójki a nie trzy (1 802 228 -> 180 228), a
    > za trzecim chyba 223kkm->203. To by dawało mniej-więcej przebiegi
    > kilkanaście tysięcy rocznie. No i powinieneś dostawać "zaświadczenie o
    > przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu" gdzie jakieś (zakładam:
    > poprawne) przebiegi można znaleźć. Wyrzucałeś? Nie zapisujesz nic? To
    > przepadło.
    > A Streżyńska Ci tego nie poprawi, nie tylko dlatego że ją wywalili, i
    > nie dlatego, że się przesiadła do tramwaju.
    >
    > PS u mnie przebiegi są prawidłowe
    Ty weź, pokaż, kiedy i po co diagnosta ma wydać zaświadczenie do
    pozytywnego, okresowego badania z wpisem do dowodu. Strasznie jestem
    ciekawy. Powaznie ;-)