  • 21. Data: 2018-02-18 15:22:46
    Temat: Re: CEPIK 2.0 fuszerka
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 17.02.2018 o 21:07, Alf/red/ pisze:

    > Za drugim powinny być dwie dwójki a nie trzy (1 802 228 -> 180 228), a
    > za trzecim chyba 223kkm->203.

    Ja bym nie ufał takiemu diagnoście z parkinsonem ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2018-02-18 15:53:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 17.02.2018 o 15:26, Uncle Pete pisze:
    > Zajrzałem przez ciekawość do danych mojego samochodu na
    > https://historiapojazdu.gov.pl i zobaczyłem stany licznika:

    Nie wiem, po co ten cały CEPiK, skoro to taki badziew:

    http://pokazywarka.pl/euuhwj/
    http://pokazywarka.pl/zhcx4i/
    W dodatku liczba współwłaścicieli w raporcie: 1, co nie jest zgodne ze
    stanem faktycznym.

    Pozdr,

  • 23. Data: 2018-02-18 16:29:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 lutego 2018 15:51:21 UTC+1 użytkownik LEPEK napisał:

    > W dodatku liczba współwłaścicieli w raporcie: 1, co nie jest zgodne ze
    > stanem faktycznym.
    Też umnie było współwłaścicieli 1 a nie ma żadnego faktycznie
    Zajrzałem w dowód a tam w rubryce właściciel i w rubryce współwłaściciel ta sama
    osoba figuruje- czyli ja
    Pewnei dlatego wg cepik "współwłaścicieli 1"

  • 24. Data: 2018-02-18 16:55:31
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 17 Feb 2018 16:03:56 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Człowiek może się pomylić. Nie dostajesz kwitu z przeglądu?

    Nie wszędzie dają.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 25. Data: 2018-02-18 18:39:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 18.02.2018 o 16:29, Kris pisze:

> [...]
    osoba figuruje- czyli ja
    > Pewnei dlatego wg cepik "współwłaścicieli 1"

    Ja nie mam rubryki współwłaściciel. Jest tylko "dane posiadacza /
    właściciela pojazdu". Współwłaściciel, o ile dobrze pamiętam, wpisywany
    jest w adnotacjach urzędowych.

    Swoją drogą - wpisywanie w DR posiadacza jest IMO zbyteczne, tak jak
    zbyteczne jest wożenie ze sobą DR. Uważam, że - oprócz oczywiście
    systemów informatycznych - daty ubezpieczenia i przeglądu powinny być w
    formie naklejek na szybę lub tablicę rejestracyjną, a o ile samochód nie
    został zgłoszony jako skradziony, to poruszać się nim powinien mieć
    prawo każdy (kto ma oczywiście odpowiednie PJ). DR (tak, jak niemiecki
    brief) mógłby leżeć sobie w domu i być przekazywany w momencie sprzedaży
    kolejnemu właścicielowi (a właściwie zamiast DR mogłaby funkcjonować
    wtedy jedynie karta pojazdu). Nie trzeba byłoby też wozić wydruku
    potwierdzającego zawarcie OC.
    Ale się rozmarzyłem...

  • 26. Data: 2018-02-18 19:23:06
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    W dniu 2018-02-18 o 18:39, LEPEK pisze:
    > to poruszać się nim powinien mieć prawo każdy

    Ale jest szansa (pewnie 1:100000), że w czasie rutynowej kontroli
    podejrzenia wzbudzi brak DR u złodzieja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 27. Data: 2018-02-18 19:41:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 lutego 2018 18:37:50 UTC+1 użytkownik LEPEK napisał:

    > Ja nie mam rubryki współwłaściciel. Jest tylko "dane posiadacza /
    > właściciela pojazdu". Współwłaściciel, o ile dobrze pamiętam, wpisywany
    > jest w adnotacjach urzędowych.
    A to ja pewnie mam tak samo tylko coś za szybko przeczytałem;)

  • 28. Data: 2018-02-19 12:54:31
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 16:53, Uncle Pete pisze:
> [...]
    wszystko napisane, jak są błędy - od razu do poprawki. Tylko trzeba samemu sprawdzić.

    > Ale żeby mylił się za każdym razem? I co to do cholery jest, że wszystkim trzeba
    patrzeć na ręce i po wszystkich sprawdzać?

    I to Cię jeszcze dziwi?
    Ale rozumiem, wiem jak to jest.
    Człowiek ciągle ma nadzieję, że będzie coś normalnie.

  • 29. Data: 2018-02-19 21:56:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-17 o 17:50, t-1 pisze:

    > W przypadku mojego Focusa odpowiada, że nie ma go w rejestrze ucinając
    > jednocześnie ostatnią cyfrę z VIN.
    > Ciekawe

    "historia-pojazdu-portlet jest tymczasowo niedostępny."

  • 30. Data: 2018-02-20 07:48:25
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > I polećcie mi jakiegoś dobrego lekarza od starczej demencji, bo absolutnie
    > nie pamiętam, jak w ciągu roku wyjeździłem ponad 1,6 miliona km, czyli po
    > 4,5 tys. km dziennie.

    Luz, tesla w kosmosie robi tyle w 3 dni ;)