  • 11. Data: 2017-06-11 20:45:35
    Temat: Re: CIągnik Master cut
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał:

    > W starszych maluchach ....

    Przestaniecie pieprzyć?

    Pzdr

  • 12. Data: 2017-06-11 20:45:43
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Nie musi, w maluchu nie bylo.

    > A zazwyczaj jest przy rozruszniku, tzn stanowi jego czesc.

    > http://www.uwm.edu.pl/studydays/zss/tps_3/6_uklady_r
    ozruchu/uklady_rozruchu/uklady_rozruchu_silnikow_spa
    linowych.htm

    Czytałeś moje pytanie? Chcesz mnie uczyć teorii w zakresie rozruchu silników
    spalinowych? Starsze samochody były wyposażone min. w korbę. Nie zaśmiecaj
    mi wątku.

    Pzdr

  • 13. Data: 2017-06-11 21:12:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 20:45:43 +0200, Kamil napisał(a):
    ozruchu/uklady_rozruchu/uklady_rozruchu_silnikow_spa
    linowych.htm

    > Czytałeś moje pytanie? Chcesz mnie uczyć teorii w zakresie rozruchu silników
    > spalinowych?

    A znasz ?

    > Starsze samochody były wyposażone min. w korbę. Nie zaśmiecaj
    > mi wątku.

    Jak znajdziesz przekaznik to sie pochwal.

    Na schemacie widze jeden. Nie od tego.
    A drugi opisalem.
    J.

  • 14. Data: 2017-06-11 21:38:22
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-06-11 o 20:45, Kamil pisze:
    > Nie zaśmiecaj
    > mi wątku.
    Kuzyn identyfikatora? :)

  • 15. Data: 2017-06-11 22:38:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak nie przestaniemy to mi mozesz skoczyc na walek i zatanczyc kawalek.

  • 16. Data: 2017-06-11 22:40:14
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 11.06.2017 o 14:41, Robert Wańkowski pisze:
    > Fizycznie to jest w rozruszniku. :-)
    W tych traktorko kosiarkach przeważnie nie.
    http://www4.briggsandstratton.com/miscpdfs/RNT/Murra
    y%20Electrical%20from%20MA-S-1612%202004%20Quick%20R
    eference.pdf
    Rgds
    Stq

  • 17. Data: 2017-06-12 00:29:58
    Od: el_es <e...@n...poczta.no-spam.onet.nospam.pl>

    On 11-Jun-17 14:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > W starszych maluchach nie bylo ale w pewnym momencie zrobili i od
    > tego czasu byl. W tych starych z rozrusznikim " na linke" byl przy
    > rozruszniku wlacznik ktory go wlaczal jak zebatka w rozruszniku byla
    > zazebiona z wiencem na kole zamachowym. Amen.

    Ktora to dzwignie mozna bylo rowniez trzonkiem mlotka popchnac,
    jak sie linka zerwala albo jak pancerz bowdena spadl z zakotwienia :)
    ech to byly czasy.

    -L.

  • 18. Data: 2017-06-12 01:00:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 22:40:14 +0200, Kojletjo napisał(a):
    > W tych traktorko kosiarkach przeważnie nie.
    > http://www4.briggsandstratton.com/miscpdfs/RNT/Murra
    y%20Electrical%20from%20MA-S-1612%202004%20Quick%20R
    eference.pdf

    O robi tylko za stycznik ?
    A jak sprzegaja rozrusznik z silnikiem ?

    J.

  • 19. Data: 2017-06-12 01:03:19
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Kojletjo" napisał:

    > W tych traktorko kosiarkach przeważnie nie.

    Nie, bo sprawdziłem. Na "grubym" przewpdzie dochodzącym do rozrusznika nie
    ma napięcia. Po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora rozrusznik
    kręci. Wniosek oczywisty.

    > http://www4.briggsandstratton.com/miscpdfs/RNT/Murra
    y%20Electrical%20from%20MA-S-1612%202004%20Quick%20R
    eference.pdf

    Dzięki za ten link, ale zrozumcie panowie. Znam działanie rozrusznika i
    stycznika. Chodzi o znalezienie usterki. Żeby zrobic pomiary muszę po kolei
    dotrzeć do poszczególnych elementów. I dlatego pytam pod którą blachą jest
    ten stycznik nazywany na schemacie solenoidem.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-06-12 01:14:58
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > A znasz ?

    Lepiej o Ciebie.

    > Jak znajdziesz przekaznik to sie pochwal.
    >
    > Na schemacie widze jeden. Nie od tego.
    > A drugi opisalem.

    Nie widzisz, bo nie wiesz na co patrzeć. Nie chce mi się odpalać FTPa i
    wrzucać na swoją stronę wycinka schematu. Poszukaj na schemacie przekaźnika,
    do którego idzie przewód ze stacyjni, a od tego przekaźnika leci przewód do
    elementu nazwanego solenoid. Następnie wróć, przeproś i spadaj na drzewo.

    Pzdr