  • 41. Data: 2017-06-13 20:43:14
    Temat: Re: CIągnik Master cut
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał:

    > Selenoid to przekaźnik
    > I nie jest on w podstawce. :-)

    Solenoid to w znanym mi nazewnictwie cewka. No ale niech im będzie. To jest
    trzeci przekaźnik. Niskoprądowe sa na schemacie dwa i w naturze oba są w
    gniazdach. mam pokazać je w czerwonym kółku?

    > Aby zadział trzeba zamknąć obwód stacyjką (styki B S), wcisnąć hamulec
    > (BRAKE_SW) i pewnie to jest kluczyk PTO-SW.

    Zgadza się. I obwód jednego z przekaźników zamyka się przez ów switch.

    Koniec bicia piany panowie.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2017-06-13 21:21:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 20:43, Kamil pisze:

    > Solenoid to w znanym mi nazewnictwie cewka. No ale niech im będzie. To
    > jest trzeci przekaźnik. Niskoprądowe sa na schemacie dwa i w naturze oba
    > są w gniazdach. mam pokazać je w czerwonym kółku?
    Dwa? Jeden widzę, prawy dolny róg schematu.
    A ten drugi. Pokaż, bo umrę w niewiedzy. :-)
    Jednego się już nauczyłem, sOlenoid, a nie sElenoid.

    Robert

  • 43. Data: 2017-06-13 21:32:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Solenoid to w znanym mi nazewnictwie cewka. No ale niech im będzie.

    W elektryce specyficzna cewka, bo z wciaganym rdzeniem.
    Tu jak widac i tak sluzy jako przekaznik.

    >Dwa? Jeden widzę, prawy dolny róg schematu.
    >A ten drugi. Pokaż, bo umrę w niewiedzy. :-)

    Przylaczam sie do prosby, bo tez nie widze.
    Nie trzeba w kolku, wystarczy napisac gdzie.

    J.