  • 11. Data: 2009-01-03 20:24:13
    Temat: Re: Canon 350D Karta pamieci
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Biker wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam Canona 350D i CF 1GB. Chce dokupic karte ale zastanawiam sie jaka
    > (rozmiar i seria/typ) 350D maksymalnie obsluzy?

    http://tinyurl.com/a68uce

    Piotr

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 12. Data: 2009-01-03 20:24:53
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Biker" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie dlatego chce dokupic 2 karte. Gdzies czytalem ze max to CF 2GB II. Ale
    > nie pamietam gdzie to widzialem i czy to prawda.

    Na pewno działa z 8GB i jeszcze zdjęcia z 5dmII można w nim przeglądac bez
    problemów :)

    Pozdrawiam Przemek

  • 13. Data: 2009-01-03 23:00:09
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > To mozliwe ze nawet 8 GB lub 16GB by poszlo ale 4BG mi wystarczy. zawsze
    > na wyprawy biore maly dysk (40GB - dosc dawno kupiony) przenosny z
    > wbudowanymi czytnikami kart ;-)

    To jeszcze sprawdź czy Twój dysk nie ma ograniczeń w tym względzie.
    Np. mój Tripper łyka tylko FAT16 dzięki czemu karty powyżej 2 GB są
    dla niego niekoszerne, mimo, że bez problemu pozwala kopiować je
    bezpośrednio na komputer działając jako czytnik.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 14. Data: 2009-01-03 23:25:54
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> wrote in message
> [...]
    > dla niego niekoszerne, mimo, że bez problemu pozwala kopiować je
    > bezpośrednio na komputer działając jako czytnik.

    Dzieki. Sluszna uwaga o tym nie pomyslalem. Mysle nawet ze tak bedzie bo to
    dosc stare juz urzadzenie ktore posiadam.

  • 15. Data: 2009-01-04 11:09:20
    Od: Jaro <m...@o...pl>

    Biker pisze:
> [...]
    >
    > Mam Canona 350D i CF 1GB. Chce dokupic karte ale zastanawiam sie jaka
    > (rozmiar i seria/typ) 350D maksymalnie obsluzy?

    Emtec 4 GB chodzi bez problemu, osobiscie korzystam, do zastosowan
    amagtorskich wieksza nie jest pogtrzebna.
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-01-04 11:10:44
    Od: Jaro <m...@o...pl>

    Przemek Lipski pisze:
    > Na pewno działa z 8GB i jeszcze zdjęcia z 5dmII można w nim przeglądac
    > bez problemów :)
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Ciutkę odbiegając od tematu jak AF w 5dmkII?

  • 17. Data: 2009-01-04 11:12:06
    Od: Jaro <m...@o...pl>

    Biker pisze:
> [...]
    >
    > Dzieki za info
    > Pozdrawiam!

    Emtec 4 GB chodzi bez problemu, osobiscie korzystam, do zastosowan
    amagtorskich wieksza nie jest potrzebna.
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-01-04 11:12:37
    Od: Jaro <m...@o...pl>

    Biker pisze:
> [...]
    >
    > Dzieki za info
    > Pozdrawiam!

    Emtec 4 GB chodzi bez problemu, osobiscie korzystam, do zastosowan
    amatorskich wieksza nie jest potrzebna.
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-01-04 15:09:28
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Sun, 4 Jan 2009 00:00:09 +0100, "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>
    pisze:

> [...]
    >dla niego niekoszerne, mimo, że bez problemu pozwala kopiować je
    >bezpośrednio na komputer działając jako czytnik.

    Można zrobić partycję 4GB z FAT16, chociaż to trochę poza standardem.
    350D widzi taką kartę, trzeba by jeszcze sprawdzić czy dysk także
    obsłuży.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 20. Data: 2009-01-04 16:38:28
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Jaro" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciutkę odbiegając od tematu jak AF w 5dmkII?

    Aparat mam od tygodnia, więc trudno powiedziec:))) Jak na razie nie mam powodów
    do narzekania (po przesiadce z 350D), choc faktycznie rozzmieszczenie czujników
    AF pasuje lepiej do APS-C :)) Jutro wracam do domu do Dublina, to zacznę się
    bawic poważniej.

    Pozdrawiam Przemek