  • 21. Data: 2014-10-03 18:13:21
    Temat: Re: Centra - oko magiczne.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "depros" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:542c5e19$0$12641$65785112@news.neostrada.pl...
    > Znaczy mało płynu.

    Takie mam podejrzenia. Chciałem się upewnić. Gdyby nie instrukcja to
    próbowałbym otworzyć, bo klapka podobna jak w poprzednich. Niestety napisali
    o hermetycznym zamknięciu i całkowitej bezobsługowości. Jeszcze daje się
    ładować więc korzystam. 4 lata kończy w połowie października. Jak na taką
    szumną technologię i 3 lata gwarancji to stanowczo za mało.

    neelix

  • 22. Data: 2014-11-05 02:08:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ZZZ" <n...@n...spam.com> wrote in message
    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz to mojej Varcie która ma już 6 albo 7 lat, a samochód zawsze
    > pod chmurką.

    Przywiązujesz zbyt duża wagę do jednostkowych doświadczeń.
    Statystycznie akumulator startujący w aucie ma oczekiwany
    czas życia około 3-4 lat i dlatego aku z 2010 jest już na wykończeniu.