    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 26 Aug 2019 13:33:52 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Specjalnie nie sledzilem tematu. Po co komisowi jakies specjalne tablice skoro
    wszystkie samochody jakie ma musza miec swoje. Czyli celem wprowadzenia nie byly
    komisy. Ale sprzedawcy nowych samochodow potrzebuja takich tablic bo maja tylko nowe
    wczesniej nie rejestrowane pojazdy. I ktos przed zakupem moze chciec sie takim
    pojazdem przejechac. W salonach z fabrycznie nowymi samochodami wykorzystywanie
    tablic zielonych do niecnych celow sensu raczej nie ma. Rowniez Kowalski zam.
    Koluszki ul. Kolejowa 1 takich tablic na okolicznosc indywidualnego sciagniecia
    jakiegos zelaza z niemiec nie potrzebuje. niemcy na okolicznosc sprzedazy pojazdu za
    granice maja swoje procedury i sciagniety pojazd bedzie spelnial warunek bycia
    zarejestrowanym lub bycia zarejestrowanym wczesniej. Oczywiscie mam prawo sie mylic.
    Mam rowniez prawo do zmiany zdania jesli ktos mnie przekona ze nie mam racji.
    Chwilowo nikt nie przedstawil jak nowe prawo moze niekorzystnie wplynac na ww
    Kowalskiego z Koluszek, Kolejowa 1.