  • 21. Data: 2017-01-12 14:16:27
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Jan 2017 13:42:49 +0100, ddddddddddddd napisał(a):

    > no to napisz w jaki sposób byś spełnił wymóg kontroli pracownika przez
    > pracodawcę, jeżeli ten pracownik ma auto służbowe pod domem? No i kto za
    > to zapłaci (pytanie retoryczne - wiem że pracodawca)

    Przede wszystkim nie wymóg tylko możliwość. Jak pracodawca nie lubi
    kontrolować osobiście to niech wynajmie kontrolera albo się ubezpieczy
    od przepadku samochodu. Jak nie wierzy kierowcom to niech nie daje wozu
    do garażowania pod domem. Niech zatrudnia sensownych ludzi, niech bierze
    zastaw od kierowcy itd. jego firma, jego kłopot. A koszty mu się zwrócą
    po 10 latach prowadzenia firmy przez brak podwyżek ubezpieczenia, brak
    kosztów napraw rozbitków niedoszacowanych przez ubezpieczyciela,
    staranniejszą eksploatację taboru przez odpowiedzialnych ludzi i
    oszczędność na nerwach - czy Władziu dojedzie do Barcelony czy zapije po
    drodze.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2017-01-12 14:35:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości
    On 11.01.2017 18:38, re wrote:
    >Nigdy.
    >Państwo stara się być opiekuńcze. Ludzie tego chcą.

    A w przypadku rowerzystow sie jednak dalo.
    Wodka silniejsza niz panstwo :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-01-12 15:18:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 11.01.2017 o 18:38, re pisze:
    > Kiedy się to bezprawie skończy ?

    a co masz przeciwko takim kontrolom?
    To jest świetna eliminacja głupoty na drodze.

    (ew. czepiałbym się bezwzględnego zera promili (jak w Czechach),
    zostawiając ciut większy zapas niż 0.19 - natomiast wolę by pijani nie
    jeździli po ulicach)
    http://www.ilemogewypic.pl/promile.php

  • 24. Data: 2017-01-12 16:44:08
    Temat: Re: Chujki
    Od: "kolerek" <f...@o...pl>

    > Gdyby szukali rzeczywiście pijanych kierowców, to bym nawet przebolał
    > rutynową kontrolę raz na miesiąc. Problem w tym, że obecnie niewiele
    > więcej niż połowa, to kierowcy pojazdów mechanicznych powyżej pół promila.
    > A do niedawna jedna trzecia.
    >
    > Shrek

    Gdyby nie było kontroli to taki miałby nie 0,5, a narąbał by się na 2 prom.
    i mówiłby że jest trzeźwy.

  • 25. Data: 2017-01-12 17:29:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2017 o 16:44, kolerek pisze:

    > Gdyby nie było kontroli to taki miałby nie 0,5, a narąbał by się na 2 prom.
    > i mówiłby że jest trzeźwy.

    Rozumiem, że jesteś z tych co by stawiali ograniczenia do 30 bo jak nie
    to ludzie będą jeżdzić po mieści 90? I tych co między 30 a 50 do pierdla
    a tych powyżej 50 rozstrzelać?

    Bo jak dla mnie jak ma być 50 to powinien stać znak 50 a nie 30 na
    zapas, a jak pijany jest od pół promila, to jest od pól promila a nie od
    0,2 a tym co będą mieli pecha być 0,2 do 0,5 zabierzemy prawko, damy
    parę tysi grzywny i wyrok w zaqwiasach, żeby przypadkiem nie byli czyści
    w papierach?

    Shrek.

  • 26. Data: 2017-01-12 17:32:11
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 12.01.2017 o 16:44, kolerek pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby nie było kontroli to taki miałby nie 0,5, a narąbał by się na 2 prom.
    > i mówiłby że jest trzeźwy.

    Prorok jakiś czy ki chuj?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 27. Data: 2017-01-12 18:46:02
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Przede wszystkim nie wymóg tylko możliwość.

    Widać że nie prowadzisz działalności, to ci podpowiem. Prowadzenie
    działalności to nie sielanka i nie jest tak jak mówią "pracujesz wtedy
    kiedy chcesz" tylko "pracujesz wtedy kiedy chce klient". Obowiązków masz
    dużo, każdy dodatkowy to dodatkowy problem i koszt. To tak jakby nagle
    tobie wprowadzili obowiązek robienia zdjęć podwozia przed każdym
    wyjazdem samochodem i oczyszczanie podwozia z błota w celu zmniejszenia
    zabrudzenia na ulicach. Dla ciebie byłoby to niewiele więcej pracy -
    wystarczy że kupiłbyś podnośnik i wychodził do pracy czy do kościoła 30
    minut wcześniej. Uwierz mi że przedsiębiorca ma dużo więcej takich
    małych spraw do ogarnięcia- zaczynając chociażby od tego, że prawo
    powinno być tak proste, żeby zatrudniając do kilku osób można było to
    ogarnąć samemu (bez księgowej) - proste zasady= jest koszt, odnotowujemy
    go jako koszt w firmie; jest przychód- odnotowujemy przychód. Tak nie
    jest- odczuwam, że coraz więcej czasu trzeba poświęcić na wszystko inne
    oprócz pracy

    Jak pracodawca nie lubi
    > kontrolować osobiście to niech wynajmie kontrolera albo się ubezpieczy
    > od przepadku samochodu. Jak nie wierzy kierowcom to niech nie daje wozu
    > do garażowania pod domem.

    a więc chodzi o to jak bardzo jest wierzący

    > Niech zatrudnia sensownych ludzi,

    najlepiej rodzinę, bo jak znasz kogoś kilkanaście lat to cię nie zrobi w
    ch... hmm.. z własnego doświadczenia wiem, że tak nie jest

    niech bierze
    > zastaw od kierowcy itd.

    zastaw kilkudziesięciu czy kilkuset tysięcy zł?

    > jego firma, jego kłopot.

    no to róbmy zdjęcia podwozia przed wyruszaniem, ja jestem za, bo mam
    kanał, może nawet smog by się zmniejszył jakby mniej brudu wyjeżdżało na
    naszych autach

    A koszty mu się zwrócą
    > po 10 latach prowadzenia firmy przez brak podwyżek ubezpieczenia,

    bez tego nie mam podwyżek

    > staranniejszą eksploatację taboru przez odpowiedzialnych ludzi i

    nie widzę związku - abstynencja nie ma związku ze staranną eksploatacją

    > oszczędność na nerwach - czy Władziu dojedzie do Barcelony czy zapije po
    > drodze.

    zaskoczę cię - pracodawcy nie zatrudniają tylko zawodowych kierowców,
    dużo częściej samochód dostaje Mietek, który ze względu na specyfikę
    pracy musi dojechać do klienta i ma się znać na pracy którą wykonuje i
    wykonywać ją w miarę dobrze

    Jeszcze tylko co do ubezpieczenia.
    Ubezpieczenie OC działalności (nie komunikacyjne) - obowiązkowe
    (wymagane ustawą) kosztowało mnie 5 razy więcej niż dokładnie o takim
    samym zakresie nie wymagane ustawą (zmiana przeważającego kodu PKD
    działalności)
    Łukasz

  • 28. Data: 2017-01-12 18:54:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 12.01.2017 o 18:46, ddddddddddddd pisze:
> [...]

    tak tylko dodam, że chyba nie widzisz związku między dochodem twojego
    pracodawcy a twoim. Wydaje ci się, że takie drobnostki nie wpływają na
    twoje wynagrodzenie? Pewnie jeszcze tego nie odczuwasz, może po prostu
    nie jesteś w stanie tego zauważyć. W dużej firmie jest to może
    niezauważalne, im mniejsza tym łatwiej to zauważyć.

    p.s. prowadzę działalność ale po kilkunastu latach jestem już tym
    zmęczony. Powoli szykuję się do jej zamknięcia, bo zarabiam średnio
    1000-2000zł więcej niż mój pracownik, a obowiązków i ryzyka podejmuję
    znacznie więcej.

    Łukasz

  • 29. Data: 2017-01-12 20:00:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-01-11 o 18:38, re pisze:
    > Kiedy się to bezprawie skończy ?

    Tak ci zależy, żeby się najebać i pojeździć samochodem, czy po prostu
    lubisz jadąc samochodem czuć dreszczyk emocji, czy ten nadjeżdżający z
    przeciwka to trzeźwy, czy właśnie pijany?

  • 30. Data: 2017-01-13 00:57:58
    Temat: Re: Ch kontrole
    Od: "kolerek" <f...@o...pl>

    > Rozumiem, że jesteś z tych co by stawiali ograniczenia do 30
    >
    > Bo jak dla mnie jak ma być 50 to powinien stać znak 50
    >
    > Shrek.

    Czytaj uważnie, powoli, najlepiej kilka razy.
    Pisałeś, że nie podobają ci się rutynowe kontrole,
    a ja napisalem : "gdyby nie bylo kontroli".