  • 11. Data: 2015-08-27 19:49:55
    Temat: [OT] Cierpliwy moderator elektrody
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to jak śmieciom do dupy platforma zagląda to postanowili dopuścić nowych
    na forum? no ładnie... śmieciowi kolesie sitwy mandziejewicza...

  • 12. Data: 2015-08-27 21:35:20
    Temat: Re: Cierpliwy moderator elektrody
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.08.2015 19:28, ACMM-033 wrote:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No, o tym mówię, mjiędzy innymi.

    > Ano. Tylko... czy to nie jest jakiś hurt? Bo tam nie zamawiałem...
    > wiesz, obejrzę stronę i sobie wydedukuję :)

    Ostatnio zamawiałem jakieś drobiazgi, nie było problemu.
    Przesyłka nieco droga w porównaniu do alledrogo (tam ostatnio
    wszytko po 4zł, jakaś umowa z inpostem, idzie prawie tydzień)
    ale ani z rejestracją ani z zakupem na osobę prywatną nie było
    problemu.

    Za to ktoś ostatnio opisywał tu odwrotne problemy, zakup
    za kilka kzł na firmę i nagle coś się automatowi nie podobało.

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2015-08-27 22:29:00
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-08-27 o 21:35, bartekltg pisze:

> [...]
    > wszytko po 4zł, jakaś umowa z inpostem, idzie prawie tydzień)
    > ale ani z rejestracją ani z zakupem na osobę prywatną nie było

    TME ma świetną logistykę. Zamawiasz o 16.50, płacisz paypal i masz
    następnego dnia o 9 rano.
    Jak mi nie zależy na czasie to mogę sobie elementy kupić na
    aliexpressie. No oczywiście nie układy FPGA, ale jakieś wzmacniacze
    mikrofalowe ERA, jakiś układ sterowania do ładowarki Li-Ion.
    Po co mam kupowąć na allegro z przebitką 3 czy5 razy.
    A układy których jakość jest istotna to na Digikey.

    > Za to ktoś ostatnio opisywał tu odwrotne problemy, zakup
    > za kilka kzł na firmę i nagle coś się automatowi nie podobało.

    No cóż w tym wypadku ta logistyka się posypała. Mi się kiedyś zdarzyło,
    że mi przysłali coś innego niż zamówiłem. Identycznie miałem z RS. Ale
    nie ma problemu z reklamacją.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2015-08-27 22:36:47
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-27 o 22:29, Mario pisze:

    > TME ma świetną logistykę. Zamawiasz o 16.50, płacisz paypal i masz
    > następnego dnia o 9 rano.
    Potwierdzam, kupuję dużo w TME i zawsze mam towar następnego dnia
    roboczego przed 10 rano. Ceny mają takie sobie, dla siebie kupuję w
    MSElektronik, są tańsi, ale paczka od nich potafi iść i 3 dni.
    Zaskoczył mnie farnell, kupując u nich przed 16 także miałem paczkę
    następnego dnia przed 10 :) a i cena przesyłki niska.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 15. Data: 2015-08-27 23:02:46
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.08.2015 22:29, Mario wrote:

> [...]
    > Po co mam kupowąć na allegro z przebitką 3 czy5 razy.
    > A układy których jakość jest istotna to na Digikey.

    Raczej chodziło mi o to, że paczka przyszła a na następny dzień
    pomyślałem, że jeszcze jakiś ADC i termometr by się przydały.
    Zamówienie za dychę, przesyłka dwie. To wrzuciłem do pamięci
    i czeka, aż się nazbiera.

    Z drugiej strony zupełnie mi się nie spieszyło, to hobby a czasu
    ni ma, nawet zabawek tamtego zamówienia użyłem.

    > No cóż w tym wypadku ta logistyka się posypała. Mi się kiedyś zdarzyło,
    > że mi przysłali coś innego niż zamówiłem. Identycznie miałem z RS. Ale
    > nie ma problemu z reklamacją.

    Chyba nie logistyka (w sensie wysłania) co sama logika na stronie,
    bo odmówiło przyjęcia zamówienia. Możę tylko chwilowy bug.
    Odkopałem wątek, "TME zaczyna mnie irytować..." z połowy lipca.

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2015-08-28 00:30:29
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-08-27 o 23:02, bartekltg pisze:

    > Chyba nie logistyka (w sensie wysłania) co sama logika na stronie,
    > bo odmówiło przyjęcia zamówienia. Możę tylko chwilowy bug.

    Miałem na myśli logistykę jako przetwarzanie zamówienia, pakowanie i
    wysyłka, ale może za szeroko rozumiem to pojęcie :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2015-08-28 01:23:15
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Kupowałem oporniki 0R05/3W SMD na Allegro zanim były dostępne gdzie
    > indziej :P
    smd <1ohm to chyba ogólnie wybór cienki.
    ostatnio kupowałem, to te których szukałem były w TME, ale tam niektóre
    pozycje trzeba po 1000 szt

  • 18. Data: 2015-08-28 10:41:41
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.08.2015 um 22:29 schrieb Mario:

    > No cóż w tym wypadku ta logistyka się posypała. Mi się kiedyś zdarzyło,
    > że mi przysłali coś innego niż zamówiłem. Identycznie miałem z RS. Ale
    > nie ma problemu z reklamacją.

    Dzięki temu mam 250 sztuk mosfetów mocy i 200m kabla sterującego
    kwasoodpornego za darmo ;-). Te mosfety przysłali w paczce "dodatkowo",
    pewnie się sortownik pomylił, a kable to zamówiliśmy 200m, a przyszły
    dwie paczki po 200. Za każdym razem zadzwoniłem i kazali olać ;-).
    Faktycznie, z reklamacjami nie ma problemów. Nawet, jak sam się
    pomyliłem, to wymiana bezproblemowa. Kupujemy na ogół w rs, farnell i
    distrelec.

    Waldek