  • 21. Data: 2018-05-17 12:04:00
    Temat: Re: Co się stało z tarczą?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-05-17 o 10:29, pueblo pisze:

    > Panowie, macie jakieś teorie dlaczego tylnie koła są cieplejsze po
    > jeździe niż przednie?
    > Na tyle nowe klocki i tarcze, na przodzie - nowe klocki. Nie wiem jak
    > było wcześniej.

    Nie wyregulowany ręczny i pewnie lekko trzyma.

  • 22. Data: 2018-05-17 18:38:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-17 o 10:58, J.F. pisze:

    > Podnosnik i zobaczyc czy sie kolo swobodnie obraca.

    ...i dodatkowo sprawdzić czy przednie hamują :-) Mogą mieć zapieczone
    tłoczki itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 23. Data: 2018-05-17 22:34:33
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kamil 'Model', 17 maj 2018 w news:pdjk2g$13du$1@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > Nie wyregulowany ręczny i pewnie lekko trzyma.

    Pytanie retoryczne. Czy szanownemu mechanikowi przy wymianie tarcz i
    klocków rzuciłoby się to w oczy nawet, gdyby był pijany, czy musiałby
    użyć całej swojej siły woli żeby to stwierdzić?

  • 24. Data: 2018-05-17 22:34:42
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 17 maj 2018 w news:pdkb5u$um7$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > ...i dodatkowo sprawdzić czy przednie hamują :-) Mogą mieć zapieczone
    > tłoczki itp.

    Nosz kuźwa, ten samochód wrócił wczoraj od mechanika, który wymieniał
    klocki.
    Czy oni mają już tak wy...bane, że by to olali. Klocki wymienione i
    cześć.

  • 25. Data: 2018-05-17 22:59:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-17 o 22:34, pueblo pisze:

    > Nosz kuźwa, ten samochód wrócił wczoraj od mechanika, który wymieniał
    > klocki.
    > Czy oni mają już tak wy...bane, że by to olali. Klocki wymienione i
    > cześć.

    Niestety nierzadko tak bywa...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2018-05-18 12:29:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >klocki.
    >Czy oni mają już tak wy...bane, że by to olali. Klocki wymienione i

    A mocno ociera ?
    Nie zawsze da sie przewidziec wszystkie usterki, a on tu "na akord"
    pracuje.

    I moze doswiadczenie mu podpowiada, ze to sie dotrze :-)

    J.

  • 27. Data: 2018-05-19 20:12:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pueblo pisze tak:

    > Panowie, macie jakieś teorie dlaczego tylnie koła są cieplejsze po
    > jeździe niż przednie?
    > Na tyle nowe klocki i tarcze, na przodzie - nowe klocki. Nie wiem
    > jak było wcześniej.

    Przejedź się za miasto bez hamowań to się dowiesz które koła trą.
    Potem niestety trzeba podnieść koło i oblookać.

    Być może klocki nadal się zacinają w prowadnicach. Albo prowadnce
    zacisku zardzewiały.

    A może klocki złe albo tarcze zbyt grube sprzedali ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 28. Data: 2018-05-19 23:38:57
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj J.F., 18 maj 2018 w news:5afeaaf2$0$673$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Witaj Marek S, 17 maj 2018 w news:pdkb5u$um7$1@node2.news.atman.pl

    > A mocno ociera ?
    Nie wiem jeszcze, a nawet jak sprawdzę to nic mi to nie powie. Koło ma
    się obracać bez żadnego odgłosu śwadczącego o tarciu? Jeśli tak, to w
    przeszłości 2 mechaników zignorowało taki fakt(tarcia)
    > Nie zawsze da sie przewidziec wszystkie usterki, a on tu "na akord"
    > pracuje.

    Z każdym kontaktem mam coraz gorsze zdanie o tych fachowcach. Chyba że
    tak jak wszędzie - jak widzą że nie wyciąną od ciebie fury kasy, albo
    (ponieważ) jeździsz starym gratem, to im się odechciewa starać.
    > I moze doswiadczenie mu podpowiada, ze to sie dotrze :-)

    Albo że i tak się zepsuje.