  • 11. Data: 2018-01-09 00:08:35
    Temat: Re: Co to za cad ?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    Witam,

    Dzisiaj odkryłem że w plikach gerberów brakuje plików wierceń.
    Proszę jeszcze raz o przysługę w postaci exportu pliku wierceń do gerberów.

    Serdecznie dziękuję,

    Pozdrawiam

    Adam Górski

    > Cadence "OrCAD Capture" schemat i Cadence PCB Editor płytka.

    > Zrobiłem na szybko gerbery dla Ciebie z domyślnymi parametrami, zaznaczając
    > wszystkie warstwy. Zerknij czy Ci to pasuje.
    >
    > Jak coś nie ten teges to daj znać bo gerberami się na codzień nie zajmuję.
    >
    > https://drive.google.com/file/d/1zevZw9ZZgzyArqXw5Wn
    1WoBtKrIrwIp8/view?usp=sharing

  • 12. Data: 2018-01-10 17:49:52
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    Dałbyś radę Pszemol zrobić jeszcze pliki wierceń( excelon ) z tego
    projektu ?

    Adam

  • 13. Data: 2018-01-10 17:58:22
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Ja mam Altium Designer, ale konwersja jest możliwa tylko wtedy, jak jest
    zainstalowany Cadence.

    Waldek

  • 14. Data: 2018-01-10 18:07:35
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    Witam,

    Przemol ma chyba Orcada lub coś co czyta w/w projekt i zrobił już dla
    mnie gerbery ale bez plików wierceń. Potrzebuję tylko plików wierceń tak
    jak do zwykłej produkcji.

    Pozdrawiam

    Adam Górski