  • 21. Data: 2016-07-07 19:06:37
    Temat: Re: Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 07 lip 2016 w news:577e8bb8$0
    $659$6...@n...neostrada.pl napisałeś/aś:

    No, chyba że po prostu zintegrować sterowniki
    do kontrolera usb 3 z instalką win.

  • 22. Data: 2016-07-08 00:08:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-07 o 19:06, pueblo pisze:
    > Witaj pueblo, 07 lip 2016 w news:577e8bb8$0
    > $659$6...@n...neostrada.pl napisałeś/aś:
    >
    > No, chyba że po prostu zintegrować sterowniki
    > do kontrolera usb 3 z instalką win.

    Całe szczęście że płyta ma 2 x PS2 (psipadek myślałem że już starej
    klawiatury nie użyję) :-)
    Ale jest jeden haczyk.
    Mimo że instalowałem z DVD to w portach usb nie moga być podpięte żadne
    urządzenia.
    Cuda się działy instalatory się wieszały i bluescriny :-)
    Nawet ten wspaniały kolorowy bios ;-) się powiesił.

    Teraz walczę na dwóch kompach z aktualizacjami.
    Nawet na licencyjnym DVD od Della W7 64 aktualizacje zamierały na kilka
    godzin.
    Pomógł WSUS.
    W mordę. Przypominają mi się czasy sterowników do win95. Co to ma być?
    XXI wiek? :-)

  • 23. Data: 2016-07-08 11:31:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 3 Jul 2016 20:59:31 +0200, miab napisał(a):

    > Istotną(dla wydajności), TAK.
    > A tak na marginesie może potrafisz udowodnić odwrotna tezę zamiast
    > cedzić te mądralkowate pytanka?
    > Zapraszam do dowodzenia.

    No na mój gust dochodzą jeszcze różnice w architekturze. Chyba, że chcesz
    udowadniać, że i3-330M od i5-6267U różni się li tylko taktowaniem.

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Foreman: You are aware of the Hippocratic oath, right? House: The one ]

  • 24. Data: 2016-07-08 14:40:45
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2016-07-08 o 11:31, Przemysław Ryk pisze:

    > No na mój gust dochodzą jeszcze różnice w architekturze. Chyba, że chcesz
    > udowadniać, że i3-330M od i5-6267U różni się li tylko taktowaniem.

    Widzę że tanie (jak na mój gust) sztuczki z generacjami stosujesz.
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/intel-kaby-lake-
    specyfikacja-procesorow-mobilnych.html

    miab

  • 25. Data: 2016-07-08 19:26:13
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj miab, 29 cze 2016 w news:nl0hbi$40b$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Mobilne i3 w zasadzie r˘zni sie od i5(bywa ze i od tanszych i7)
    > wolniejszym zegarem.

    Jak się patrzę w specyfikacje, to itrójki nie mają TuroBoost, więc to
    znaczna różnica w wydajności - nie wiem czy o to miałeś na myśli.

  • 26. Data: 2016-07-09 03:17:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 8 Jul 2016 14:40:45 +0200, miab napisał(a):

    > Widzę że tanie (jak na mój gust) sztuczki z generacjami stosujesz.
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/intel-kaby-lake-
    specyfikacja-procesorow-mobilnych.html

    Spójrz na temat wątku - wybór między poleasingowym Core 2 Duo, a nowym
    Celeronem. Jesteś pewien, że ktoś wybierając mniej lub bardziej nowy
    komputer, będzie sprawdzał, czy tam jest i3 lub i5 z tej samej rodziny? Bo
    mnie się - tak na skromnym doświadczeniu bazując - nie wydaje. A pisanie
    komuś, że laptopowa wersja i3 i i5 li tylko różnią się taktowaniem, bez
    sprawdzenia, o której generacji Core mówimy, to nadużycie.

    Osobną kwestią jest - co chciałeś osiągnąć wystawiając ten link do Kaby
    Lake? Która to dopiero będzie?

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma ]