  • 11. Data: 2018-01-11 11:37:54
    Temat: Re: Co wybudza mój komputer?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 11-01-2018 o 01:37, Animka pisze:

    > Zarzdzanie komputerem - Harmonogram zadań.
    > Ja bym przejrzała. Każdy po kolei. bo przy okazji można się natknąć na
    > coś co się ma ochotę wywalić z harmonogramu.

    Nigdy nie miałem potrzeb wywalania czegokolwiek z haronogramu gdyż nigdy
    nic mi nie przeszkadzało więc to korzyścią nie będzie. Zresztą 99% z
    tych wpisów niewiele mi mówi.

    A co do przeglądania jednej za drugą pozycji to, na którą mam zwrócić
    uwagę? W jaki sposób ją zidentyfikować?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2018-01-11 11:45:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Na ile rozumiem ten komunikat, to wyglada on na planowany reboot po
    > aktualizacji.

    Może być. Były jakieś aktualizacje, był restart ale czasem jeden nie
    wystarczy.

    > Czyli cos w stylu, że zrobiłeś update ale na pytanie o
    > restart odpowiedziałeś, że później lub samo update było planowane na
    > określoną godzinę co właśnie spowodowało wybudzenie. Mozliwe?

    Wydaje mi się, że nie... ale nie wykluczam. Sprawdziłem natomiast
    uzbrojone waketimery i nie znalazłem żadnego. Hipotetycznie nic nie
    powinno wybudzać komputera a już w szczególności gdy jest on wyłączony,
    nie uśpiony.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2018-01-11 11:57:28
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 11-01-2018 o 11:08, pueblo pisze:

    > Masz podane na własnym screenie, jakie zadanie w hormonogramie zadań to
    > zrobiło. Kiedyś juz o to pytałeś i wtedy napisałem ci żeby właśnie to
    > zadanie wyłączyć albo odznaczyć opcje uruchamiania komputera przez to
    > zadanie.

    Ok, gdybym potrafił je namierzyć to nie pisałbym tu. Otwieram
    harmonogram i czego mam szukać? Nie mam ścieżki takiej jak
    \Device\Harddiskvolume4\...

    Otwierać każdą pozycję po kolei? No dobrze, otworzyłem wylosowaną o
    nazwie CreateObjectTask. Skąd mam wiedzieć, że to jest ta pozycja a nie
    inna?

    Komunikat jaki przytoczyłem nic kompletnie mi nie mówi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2018-01-11 12:26:33
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 11 sty 2018 w news:p37fur$hdt$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Komunikat jaki przytoczyłem nic kompletnie mi nie mówi.

    W harmonogramie to co jest po NT TASK

  • 15. Data: 2018-01-11 12:41:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    > Sprawdziłem co wybudziło komputer:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/13BENrM9a02lUJo4-CQR
    iM7TQ0fIlm4m2/view?usp=sharing

    Aktualizacje automatyczne wybudziły Twój komputer - wynika to z drugiego
    linku który podałeś.
    Wyłącz usługę aktualizacji i aktualizuj "reęcznie" lub :
    "
    Open your Start menu and select Settings to launch it. Click or tap the
    "Network & Internet" icon, select "Wi-Fi," and select "Advanced options" at
    the bottom of the list of nearby Wi-Fi networks. Activate the "Set as
    metered connection" option here.
    "

    --
    marfi

  • 16. Data: 2018-01-11 16:19:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-11 o 11:33, Marek S pisze:

    > Mam sobie wylosować na jakie?

    Już Ci pueblo podpowiedział.

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-01-11 19:36:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 11-01-2018 o 12:26, pueblo pisze:

    > W harmonogramie to co jest po NT TASK

    Harmonogram wygląda u mnie tak:
    https://drive.google.com/file/d/1w7V6Y_Gio60-H95UrpP
    MDuexhG6MJTUk/view?usp=sharing

    Czy mam rozwijać wszystkie te foldery aż trafię na coś podobnego do NT
    Task? Powyżej folderu Microsoft nie ma żadnych timerów ustawionych.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2018-01-11 19:56:28
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 11-01-2018 o 12:41, marfi pisze:

    > Aktualizacje automatyczne wybudziły Twój komputer - wynika to z drugiego
    > linku który podałeś.
    > Wyłącz usługę aktualizacji i aktualizuj "reęcznie"  lub :

    Wyłączenie aktualizacji nie jest rozsądne. Już lepiej przestawić je w
    tryb pytania przed ich zastosowaniem. Na W10 Pro da się to zrobić ale z
    Home może być problem. Akurat Laptop pracuje na Homie. Masz może z tym
    doświadczenie?

    Czy spotkałeś się z komputerem, który wybudzał się ze stanu wyłączenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2018-01-11 20:29:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/11/2018 1:25 AM, Marek S wrote:
    > Zatem wygląda na to, że nie ma szans na to by laptop w torbie nie
    > rozładował się do zera...

    Mój się wyładowal kilka razy. Problem w tym że w torbie nie ma
    wentylacji, więc wyjmowalem taka goracy że cięzko było w rece utrzymać.

    MS jak zwykle spieprzył sprawe całościowo. "Musimy, Panie, postawić całe
    GUI razem z klientam Steam i przeglądarką porno żeby jeden plik dll
    podmienić. To dlatego że jestesmy profesjonalni i tacy ładni. Ale nie
    możemy się sami zamknąc bo klient porno wyświetlił okienko. O jejku jejku."

  • 20. Data: 2018-01-11 20:39:26
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 11 sty 2018 w news:p38aqm$bnr$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

> [...]
    >
    > Czy mam rozwijać wszystkie te foldery aż trafię na coś podobnego do
    > NT Task? Powyżej folderu Microsoft nie ma żadnych timerów

    No nie wiem - jaj sobie nie robisz i pewnie spojrzałeś, bo to jest tu,
    poniżej folderu RAS(wiecej nie widac na screenie) powinien być ten
    UpdateOrchestrator.