  • 11. Data: 2013-03-06 14:23:26
    Temat: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości
    >Widać jak wysepki poprawiają bezpieczeństwo ;)

    Poprawiaja, bo wyobraz sobie - widzisz ze tir daleko i przejdziesz. A
    obok wyjezdza drugi. A tak to masz gdzie poczekac miedzy nimi :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-03-06 14:30:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-03-06 14:11, m...@g...com pisze:
> [...]
    &v=KDcWWaIHcdM

    > Witam
    >
    > Tu sie skonczylo na strachu, kiedys na A4 miedzy Katowicami a Gliwicami jeden
    TIRman zepchal mnie z drogi jak zaczal wyprzedzac ... Osobiscie do zawodu i ludzi nic
    nie mam ale czasami kierowcy ciezarowek faktycznie jezdza jak kosmici.
    > Dogonic, zatrzymac, wyciagnac z szoferki i skuc morde ... nastepnym razem moze
    pomysli dwa razy.

    > Pozrawiam
    > Xiant

    Mnie raz TIRman z Litwy próbował zepchnąć do rowu. Droga się zwężała z
    dwupasmówki w jednopasmówkę, z dwóch pasów - jeden w każdym kierunku.
    Gość na zakazie i ograniczeniu prędkości zaczął mnie wyprzedzać, chyba
    nie zauważył, że droga mu się kończy, pewnie sądził że to byle jaki
    zakaz wyprzedzania. No i walnął mnie szoferką w bok jak zaczął jechać na
    mój pas. Nie zatrzymał się - goniłem go 30 km jednocześnie prosząc
    policję o interwencję. I - o dziwo - dogonili go i zatrzymali. Byli to
    jacyś ludzie zza biurka, jechali cywilnym autem, musieliśmy czekać na
    drogówkę. Gnojek udawał, że nie zauważył mnie (a przywalił mi w tylny
    błotnik i jak pisałem - wyprzedzał mnie).
    T.

  • 13. Data: 2013-03-06 14:36:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Mar 2013, frank drebin wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=KDcWWaIHcdM

    > 25 lat jeżdżę po drogach ale takiego czegoś to jeszcze nie widziałem.

    Kiedyś było przy okazji wypadku - kierowca takiego "podprądowego"
    pojazdu rozjechał po przeciwnej stronie rowerzystę.
    Sąd... sąd znalazł okoliczności łagodzące oraz (współ)udział rowerzysty.
    Tego który jechał po "swojej" stronie.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-03-06 14:38:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapibara" napisał w wiadomości grup
    Dnia Wed, 6 Mar 2013 12:59:09 +0100, J.F napisał(a):

    >:-)
    >Ale na pewno nie stosowanie się do znaku C-9

    Hm, patrzac na calosc oznakowania to nie wiem .. tyczy sie tylko tych
    co jada prawym pasem ?
    Bo widac jak to wyglada - pojawia sie ciagla, a potem dopiero C9, i
    co - przejezdzac ciagla, choc nie wolno ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-03-06 15:12:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=KDcWWaIHcdM

    Już jest akcja w TVN24 :)

  • 16. Data: 2013-03-06 16:28:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
> [...]

    >pojazdu rozjechał po przeciwnej stronie rowerzystę.
    >Sąd... sąd znalazł okoliczności łagodzące oraz (współ)udział

    Bo jechal bez swiatel ?

    Poza tym ... widzial pedzace dwie ciezarowki, mogl zjechac do rowu
    widzac ze nie hamuja, jechal dalej, no samobojca po prostu.

    J.

  • 17. Data: 2013-03-06 16:45:33
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-06 15:12, BaX pisze:

    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    &v=KDcWWaIHcdM

    > Już jest akcja w TVN24 :)
    ;]

  • 18. Data: 2013-03-06 16:56:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.03.2013 16:28, J.F wrote:

    > Bo jechal bez swiatel ?

    Bo nie miał kamizelki.

    Michoo

  • 19. Data: 2013-03-06 17:40:29
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-06 12:53, Kapibara pisze:

    > Naprawdę sądzisz, że oni znaków drogowych nie znają?

    Przynajmniej zachodzi "uzasadnione podejrzenie" ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 20. Data: 2013-03-06 17:45:16
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-06 13:33, Artur Maśląg pisze:

    > Brak znajomości znaków drogowych? Oni je doskonale znają - powinni
    > stracić PJ za stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym. Przy takich
    > zachowaniach policja powinna od ręki im zatrzymać PJ, składy na
    > parking i skierować sprawę do sądu. Jakoś w innych krajach można...

    Skierowanie na powtórny egzamin - na wszystkie kategorie - to niezły
    sposób na pozbawienie prawka pewnych siebie cfaniaczków.

    --
    Wojciech Smagowicz