  • 11. Data: 2017-04-25 21:56:05
    Temat: Re: Czuła karta WiFi USB
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Cenowo jednak sporo droższe niż hotelowe WiFi wliczone w koszt
    > pokoju. Nie wiedziałeś ?

    Niektorych stać na wybór najlepszego rozwiązania (LTE) zamiast kurczowego
    trzymania się najtańszego możliwego. Nie wiedziałeś?

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 12. Data: 2017-05-16 13:00:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Cześć.
    >
    > Jaką obecnie kartę WiFi można polecić pod względem mocy nadawania (jak
    > największa) i czułości?
    >
    > Pelno na rynku kart licytujących się mocą, jestem przekonany że znajde
    > taka z moca megawatową jak poszukam.
    >
    > Mnie interesuje rzeczywostość.
    >
    > Dodatkowo koniecznie odkrecana antena, zamierzam wsadzić coś o długości
    > metra jak da radę.
    >
    > Dla ciekawskich: jadę w miejsce gdzie wifi ledwo działa. Hotel
    > konkretnie. Jak w każdym hotelu z resztą. Chciałbym zwiekszyć szansę na
    > sukces komunikacji.

    Maksymalna moc nadawania WiFi jest określona normą. Każda karta
    sprzedawana legalnie na rynku europejskim musi spełniać normę. Inaczej
    każdy by każdego zagłuszył i nikt by nic nie wysłał/odebrał.

  • 13. Data: 2017-05-23 19:58:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/16/2017 1:00 PM, Poldek wrote:
    > Maksymalna moc nadawania WiFi jest określona normą. Każda karta
    > sprzedawana legalnie na rynku europejskim musi spełniać normę. Inaczej
    > każdy by każdego zagłuszył i nikt by nic nie wysłał/odebrał.

    Podobnie płacenie podatków wszedzie jest uregulowane jakąś ustawą. I
    każdy te podatki płaci co do grosza, prawda?

    Bardziej zalezy mi na czułości niz mocy nadawania. A co do mocy: wiele
    kart mimo ze może maxx to tego nie robi. Szukam karty która *naprawdę*
    emituje najwięcej jak się da i ma jak najwieksza czułość. To lepsze niz
    99% innych kart na rynku.

  • 14. Data: 2017-05-30 13:47:17
    Od: Wiktor Lobazewicz <v...@g...com>

> [...]
    > kart mimo ze może maxx to tego nie robi. Szukam karty która *naprawdę*
    > emituje najwięcej jak się da i ma jak najwieksza czułość. To lepsze niz

    Ja mam staruszka AirLive WL-5460APv2. Ma rozne tryby pracy - client, bridge, repeater
    itp.
    Z tego co pamietam ma tez mozliwosc ustawienia mocy.
    Antena odkrecana.

    Jak znajdziesz cos z 1Gb ethernetem i dwuzakresowego, to mozesz sie pochwalic,
    chetnie odeslalbym Airlinka na emeryture.

  • 15. Data: 2017-05-31 08:30:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >
    > Dla ciekawskich: jadę w miejsce gdzie wifi ledwo działa. Hotel
    > konkretnie. Jak w każdym hotelu z resztą. Chciałbym zwiekszyć szansę

    Najlepsza pod tym względem jaką znam to - Sapido AU-4622.