  • 11. Data: 2019-08-27 21:08:50
    Temat: Re: Czy da się wypasioną kamerę podłączyć do rutera za pomocą tylko 2 żył?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.08.2019 o 07:05, Roman Rogóż pisze:

    > koncentryk

    jeśli sugerujesz że transmisja tylko po koncentryku to nie- z
    powodzeniem to działa po dwóch dowolnych żyłach tam gdzie nie ma
    możliwości położenia kabla do kamery IP

    Lukasz

  • 12. Data: 2019-08-27 21:09:29
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.08.2019 o 18:08, Irokez pisze:

    > Nie ma takiej opcji.
    > I tyle.
    > Zapomnij.

    jest.

  • 13. Data: 2019-08-28 17:20:19
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    W dniu 2019-08-27 o 19:08, Irokez pisze:

    > Nie ma takiej opcji.
    > I tyle.
    > Zapomnij.

    I tak upadła pewna firma, którą zapytałem o jakąś usługę.
    Prawidłowa odpowiedź to: a ile funduszy ma na to przeznaczone?

    Przecież zasilanie, szczególnie DC, da się w banalny sposób odseparować
    od sygnału wideo.

    --
    Desoft

  • 14. Data: 2019-08-28 19:40:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 17:20, Desoft pisze:

    > I tak upadła pewna firma, którą zapytałem o jakąś usługę.
    > Prawidłowa odpowiedź to: a ile funduszy ma na to przeznaczone?

    Jakoś z kontekstu pytania mi do głowy taka opcja nie przyszła ;)

    > Przecież zasilanie, szczególnie DC, da się w banalny sposób odseparować
    > od sygnału wideo.

    Wiem, ale obecnie albo się umie samemu coś "wyrzeźbić" albo ma się dobre
    fundusze na zlecenie projektu.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2019-08-28 22:20:20
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-08-27 o 21:08, ddddddddddddd pisze:

    > jeśli sugerujesz że transmisja tylko po koncentryku to nie- z
    > powodzeniem to działa po dwóch dowolnych żyłach tam gdzie nie ma
    > możliwości położenia kabla do kamery IP

    nic nie sugeruję tylko widzę gniazdo BNC do podłączenia kabla, może
    jakiś balun ?

  • 16. Data: 2019-08-28 22:51:46
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 28.08.2019 o 21:20, Roman Rogóż pisze:

    > nic nie sugeruję tylko widzę gniazdo BNC do podłączenia kabla, może
    > jakiś balun ?

    w zestawie jest przejściówka z chyba 4 parami podłączeń (wydaje mi się
    że tylko dla wygody, bo nie ma znaczenia gdzie się podłączysz), coś jak
    balun. Odbiornik z nadajnikiem się paruje więc na dwóch żyłach
    teoretycznie można zrobić chyba 4 odseparowane sieci

    Lukasz

  • 17. Data: 2019-08-29 07:04:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 28.08.2019 o 21:51, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > balun. Odbiornik z nadajnikiem się paruje więc na dwóch żyłach
    > teoretycznie można zrobić chyba 4 odseparowane sieci

    https://www.nvtphybridge.com/portfolio-item/nv-ec-17
    01u/
    tutaj jest zdjęcie z takim 'balunem'
    Bardzo fajne urządzenie i działa dość stabilnie
    *- z tymi odseparowanymi sieciami to się tylko domyślam, bo nigdy tego
    nie testowałem

    Lukasz

  • 18. Data: 2019-08-31 15:43:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-08-27 19:08, Irokez wrote:

    > Nie ma takiej opcji.
    > I tyle.
    > Zapomnij.

    dowolny dlan, uzywane tplinki znajdzie za 30 złotych, ale do kamery 24/7
    to jakieś devolo lepsze

    oczywiście zależy od długości