  • 21. Data: 2018-08-24 18:45:15
    Temat: Re: Czy diesel móglby sie tak latwo zapalic?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=cKq7W2M9axc

  • 22. Data: 2018-08-24 19:59:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 15:18, Miroo pisze:

    > Teoretycznie. W praktyce samochody płoną bardzo szybko. Znajomy
    > koleżanki opowiadał, że ledwie zdążył wyciągnąć dzieciaki z tylnego
    > siedzenia. Wszystkie ich rzeczy się spaliły.

    Na parkingu zajął się samochód. Straż przyjechała po 15 minutach i ugasiła.

  • 23. Data: 2018-08-24 23:57:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tlen jest niepalny. A jak nie ma tlenu to wszystko robi sie niepalne. Poza tym
    wszystko co sie spalilo jest niepalne. Dwutlenek wegla jest niepalny.

  • 24. Data: 2018-08-26 01:30:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 14:57:02 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Tlen jest niepalny. A jak nie ma tlenu to wszystko robi sie niepalne.
    >Poza tym wszystko co sie spalilo jest niepalne. Dwutlenek wegla jest niepalny.

    Definicje spalania mozna rozszerzyc na inne gazy.

    A wtedy nawet cegla jest palna
    https://www.youtube.com/watch?v=wqLnSkLalOE

    Jeszcze ciekawiej pisza o ClF3 - ale nie pokazuja.

    J.

  • 25. Data: 2018-09-04 19:50:13
    Od: p...@g...com

    Z momentu robią się już 3 minuty:

    https://www.tvn24.pl/trzyletni-mikolaj-byl-w-plonacy
    m-samochodzie-jego-stan-jest-krytyczny,865958,s.html