  • 11. Data: 2016-07-06 14:58:45
    Temat: Re: Czy dysk jest komputerem?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-07-02 o 09:49, Bolko pisze:
    > Podłącz poprzez pendriva kieszeń z dyskiem.

    Rewelacyjna rada!
    Podaj trochę więcej szczegółów technicznych.
    Napisz jeszcze, jakiej pojemności ma być ten pendrajw.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 12. Data: 2016-07-06 15:45:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

  • 13. Data: 2016-07-06 15:45:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

  • 14. Data: 2016-07-06 15:46:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

  • 15. Data: 2016-07-06 15:48:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

  • 16. Data: 2016-07-06 15:52:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

  • 17. Data: 2016-07-06 16:17:49
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2016-07-06 o 15:52, Akarm pisze:

    > Rewelacyjna rada!
    > Podaj trochę więcej szczegółów technicznych.
    > Napisz jeszcze, jakiej pojemności ma być ten pendrajw.

    Wyślij to jeszcze z 10 razy...

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 18. Data: 2016-07-06 19:47:28
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2016 o 16:17 Stregor <s...@w...to.gmail.com> pisze:

    > Wyślij to jeszcze z 10 razy...

    Skomentuj to tyle, ile wysłano.
    Jeśli myślisz, że to celowo, to zmień grupę - _tu_ się myśli logicznie.

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2016-07-06 23:18:26
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-07-06 o 14:30, Akarm pisze:
    > Rewelacyjna rada!
    > Trochę więcej szczegółów technicznych.
    > Napisz jeszcze, jakiej pojemności ma być ten pendrajw.

    W dniu 2016-07-06 o 14:33, Akarm pisze:
    { jak wyżej }

    W dniu 2016-07-06 o 14:41, Akarm pisze:
    { jak wyżej }

    ___________

    Hm, czy odpowiedź też ma być w trzech jednobrzmiących kopiach?

  • 20. Data: 2016-07-07 15:41:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-07-06 o 16:17, Stregor pisze:
    > Wyślij to jeszcze z 10 razy...

    Coś się pochrzaniło, thunderbird dał mi informacje, że nie może zapisać
    wiadomości w katalogu "wysłane".
    Widać każde odświeżenie powodowało próbę zapisania wiadomości i wysłanie
    jej na grupę. Pewnie działo się tak aż do wyłączenia komputera. Uff,
    koniec końców wiadomość nie została zapisana, ale chociaż przestałem
    wysyłać.