  • 21. Data: 2017-09-16 22:20:18
    Temat: Re: Czy istnieje takie urządzenie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kawalerka.poznan.winogrady pisze tak:

    > Może, ale nie demonizujmy:
    >
    > Od zawsze, odkąd tylko mam tv-sat (tuner) oraz internet (router),
    > czyli grubo więcej niż 12 lat nic się nie wydarzyło. A wyłączam
    > zawsze na noc całość zasilania jednym wspólnym
    > klikiem-wyłącznikiem dla tunera, routera i telewizora. I włączam
    > i wyłączam po użyciu internetu, od jednego do kilku razy dziennie.
    >
    > Nigdy nic się nie stało.
    >
    > Majka

    A ja zacząłem wyłączać 230v dla peceta i jeden z dysków usb padł.
    Router w pracy stracił konfig.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 22. Data: 2017-09-16 22:28:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Bez przesady, mam monitor (Eizo) z czujką, czy siedzi przed nim
    > użytkownik i całkiem przyjemnie to działa. I rzeczywiście
    > chciałbym mieć dokładnie to samo w TV.

    a jeśli łazi kot?

    Mam w tv Samsunga z 2017r czuwak i bardzo mi się ta idea podoba.
    Chcesz oglądać to rób coś pilotem. Nie robisz wyłączamy.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 23. Data: 2017-09-16 22:31:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-16 o 22:02, JoteR pisze:
    > Np. ten z Androidem.

    łał

    Istnieje taka aplikacja?

  • 24. Data: 2017-09-16 22:34:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-16 o 22:28, PiteR pisze:
    > Mam w tv Samsunga z 2017r czuwak i bardzo mi się ta idea podoba.
    > Chcesz oglądać to rób coś pilotem. Nie robisz wyłączamy.

    A dokładniej? Mój tv z 2016 r. :-)

  • 25. Data: 2017-09-16 22:58:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-16 o 21:37, z pisze:
    > :-) No dobra. Idźmy w staroświeckie rozwiązania.
    > Co jakiś czas odbiornik IRDA będzie wołał o sygnał z pilota.
    > Jakiegokolwiek pilota.
    > Jak to tanio i szybko zbudować? :-)
    >
    > PS.
    >
    > I tu może być problem bo ten nowy pilot Horizona z UPC miał być radiowy?Jak nie
    klikasz pilotem, to dekoder po jakimś czasie ustawionym sam się
    wyłączy. Można to wykryć, na jakimś gnieździe.

    Robert

  • 26. Data: 2017-09-16 22:59:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-16 o 22:04, PiteR pisze:
    > Jestem zagranicą, żużycie zero, wajcha opuszczona a i tak przychodzi
    > wkurzajace 16zł.
    Jesteś w Polsce. Informacja skąd piszesz i przez jaki serwer wysyłasz
    jest dobrze widziana.

    --
    animka

  • 27. Data: 2017-09-16 23:42:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > łał
    >
    > Istnieje taka aplikacja?

    To zależy, jakie są możliwości aplikacji sterującej TV. Jeżeli da się ją
    oskryptować jakimś MacroDroidem lub inszym Automate - to masz rozwiązanie.

    JoteR

  • 28. Data: 2017-09-17 08:44:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Animka pisze tak:

    > Jesteś w Polsce. Informacja skąd piszesz i przez jaki serwer
    > wysyłasz jest dobrze widziana.

    Chyba jest dobrze widoczna hehe.

    Co to za informacja?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 29. Data: 2017-09-17 08:59:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > A dokładniej? Mój tv z 2016 r. :-)

    Sprawdziłem w menu. Jednak niestety nie da się skrócić tego czasu.
    a ty chcesz krócej.

    Przy kompie czas szybko leci ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 30. Data: 2017-09-17 10:50:41

    Jak nie klikasz pilotem, to dekoder po jakimś czasie
    > wyłączy. Można to wykryć, na jakimś gnieździe.

    Dekoder UPC od 2 godzin
    Telewizor Samsung od 4 godzin (paranoja)