  • 31. Data: 2015-05-07 10:22:17
    Temat: Re: Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 May 2015, p...@g...com wrote:

    > jak wszyscy zapewne rozumiemy, wyegzekwowanie tego przepisu jest realnie
    nieskuteczne

    Zgadzamy się.
    Pytaniem jest, dlaczego wciąż się pojawiają nowe.
    (wiem - zupełby brak "podstaw prawnych" w podstawówce i reszcie szkół).

    pzdr, Gotfryd
    "Więcej okrętów zatonęło przez brak znajomości zasad logiki,
    niż nieznajomości zasad nawigacji". Admirał Nelson.
    (nie pamiętam czy tam było "okrętów" czy "statków")

  • 32. Data: 2015-05-08 05:39:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> wrote in message
    > Pewnie tak, choc ja bym tez pomyslal nad zmiana firmy kurierskiej.

    Niezawsze masz wpływ jakiej firmy kurierskiej używa sprzedawca.

  • 33. Data: 2015-05-08 08:54:00
    Od: p...@g...com

    --Niezawsze masz wpływ jakiej firmy kurierskiej używa sprzedawca.

    prawda, dlatego jak widze ze dostawa KEX-em to za pobraniem :-)

    P.