  • 21. Data: 2015-05-06 12:12:38
    Temat: Re: Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 maja 2015 12:00:13 UTC+2 użytkownik tck napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A zakaz ruchu ustawiony przez saperów bo bombę z wojny pod drogą znaleźli
    > też może być przez inwalidę ignorowany? A jak wodociągi postawią zakaz ruchu
    > bo pękła rura i pod asfaltem jest dziura na 4 metry głęboka i taka duża że
    > mala ciężarówka się w niej zmieści to też inwalida może wjechać? Zakaz ruchu
    > to tak jak by drogi albo ulicy nie było.
    >

    > jak jest wykop to procz zakazu ruchu jest tez barierka
    > znam miejsca, gdzie pod stalym zakazem ruchu widnieje tabliczka dotyczy
> [...]

    Ktoś podpierdoli barierkę a zakaz zostanie. Zakaz ruchu to brak dogi pomimo że jest.

  • 22. Data: 2015-05-06 14:07:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 May 2015, J.F. wrote:

    > Ale kurier moglby dojechac ...

    > NSA sie wypowiadal w sprawie tabliczki ? Wielokrotnie ? A kto to
    > zglaszal ?

    Ja bym miał za złe Przemkowi, że nie podał źródła.

    http://drogipubliczne.eu/1-3-znaki-zakazu

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2015-05-06 14:16:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 May 2015, J.F. wrote:

    > A na jakiej podstawie ?

    Na podstawie przepisu art.31.3 Konstytucji RP.

    Podstawę do oczeczeń do braku podstawy zacytował user piszący z adresu
    "przemek.jedrzejczak", "zapomniał" o zapodaniu źródła z którego wziął
    cytat :>

    Aby przepis obowiązywał, musi:
    - mieć legalne podstawy prawne
    - jego egzekucja musi spełniać wymogi formalne.

    Zupełnie inna sprawa, to fakt, że tabliczka "nie dotyczy mieszkańców"
    to podwójna bzdura. Znaczy z faktu że "prawie każdy" jest mieszkańcem
    i nadto prawnie wisi w powietrzu.
    Znam jeszcze "głębszą" (bzdurę): "nie dotyczy pojazdów mieszkańców".
    Przesłanie jasne :P (aby "obcy" nie parkowali), ale LITERALNIE
    jest problem z różnicy między własnością a posiadaniem (np. pojazd
    użyczony albo dajmy na to "przepisany" na bank).

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2015-05-06 14:24:53
    Od: p...@g...com

    --Ja bym miał za złe Przemkowi, że nie podał źródła.

    prawda ale miejmy swiadomosc ze odnalezienie zrodla to copy&paste czyli jakies
    2-3sekund ... banalne prawda ?

  • 25. Data: 2015-05-06 14:33:45
    Od: p...@g...com

    --Przesłanie jasne :P (aby "obcy" nie parkowali), ale LITERALNIE jest problem z
    różnicy między własnością a posiadaniem (np. pojazd użyczony albo dajmy na to
    "przepisany" na bank).

    jak wszyscy zapewne rozumiemy, wyegzekwowanie tego przepisu jest realnie nieskuteczne
    i moze jedynie skonczyc sie obustronnym palowaniem przed sadem ku uciesze prawnikow

    P.

  • 26. Data: 2015-05-06 14:52:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-06 11:56, k...@g...com wrote:

    > A zakaz ruchu ustawiony przez saperów bo bombę z wojny pod drogą znaleźli też może
    być przez inwalidę ignorowany?

    Generalnie może - pewnie dlatego w razie wykopania bomby stawia się
    barierki, umyślnego i znak achtung minen!

    >A jak wodociągi postawią zakaz ruchu bo pękła rura i pod asfaltem jest dziura na 4
    metry głęboka i taka duża że mala ciężarówka się w niej zmieści to też inwalida może
    wjechać?

    Jak wyżej.

    > Zakaz ruchu to tak jak by drogi albo ulicy nie było.

    To sobie przeczytaj:

    (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)

    Osoby niepełnosprawne o obniżonej sprawności ruchowej, kierujące
    pojazdem samochodowym lub kierowca przewożący osoby o obniżonej
    sprawności ruchowej, jak również pracownicy placówek zajmujących się
    opieką, rehabilitacją lub edukacją niepełnosprawnych pozostających pod
    opieką tych placówek, mogą nie stosować się do następujących znaków -
    pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności:
    - ,,zakaz ruchu w obu kierunkach" (B-1),
    - ,,zakaz wjazdu pojazdów silnikowych, z wyjątkiem motocykli
    jednośladowych" (B-3),
    - ,,zakaz wjazdu autobusów" (B-3a),
    - ,,zakaz wjazdu motocykli" (B-4),
    - ,,zakaz wjazdu motorowerów" (B-10),
    - ,,zakaz postoju" (B-35),
    - ,,zakaz postoju w dni nieparzyste" (B-37),
    - ,,zakaz postoju w dni parzyste" (B-3,
    - ,,strefa ograniczonego postoju" (B-39).

    Koniec tematu.

    Shrek.

  • 27. Data: 2015-05-06 15:07:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Zupełnie inna sprawa, to fakt, że tabliczka "nie dotyczy mieszkańców"
    > to podwójna bzdura. Znaczy z faktu że "prawie każdy" jest mieszkańcem
    > i nadto prawnie wisi w powietrzu.

    Zakładając, że inicjator wątku nie zastosował po prostu skrótu myślowego
    - ja to zrozumiałem tak, że była tabliczka "nie dotyczy mieszkańców" ale
    z dalszym ciągiem precyzujących, że chodzi o mieszkańców z takiego a nie
    innego adresu/adresów.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 28. Data: 2015-05-07 08:26:18
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Czyli to twoja wina, że nie ma dojazdu w wygodny dla kuriera sposób.

    Stawiam, ze obecnej matury z polskiego, pomimo zamieszczania fragmentów
    tekstów, nie zdałbyś.

  • 29. Data: 2015-05-07 10:15:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 May 2015, p...@g...com wrote:

    > --Ja bym miał za złe Przemkowi, że nie podał źródła.
    >
    > prawda ale miejmy swiadomosc ze odnalezienie zrodla to copy&paste czyli jakies
    2-3sekund ... banalne prawda ?

    Pod warunkiem, że ktoś wie, że to jest copy&paste.
    Ale w sumie to nie takie istotne - "źródłu" się podanie namiaru należy,
    jak to mawiają, "jak psu kiełbasa".

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2015-05-07 10:19:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 May 2015, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > ciągiem precyzujących, że chodzi o mieszkańców z takiego a nie innego

    Czekamy na inicjatora :)
    Nadal pozostaje problem "mieszkańca" - i braku logiki w ciągu dalszym,
    wychodzi że jak goście przyjadą to mieszkaniec powinien wyjść za znak
    i "legalnie" wjechać pojazdem dalej, ewentualnie jak ktoś jego własny
    samochód podrzuci pod dom to mandat dostanie.
    Pomijam sławne flejmy o "paru miejscach zamieszkania" :>

    pzdr, Gotfryd