  • 11. Data: 2020-02-08 16:45:54
    Temat: Re: DR, OC a niedługo PJ
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Z innej beczki: opowiadał znajomy jak to go policmani złapali kilka tygodni
    > temu, sprawdzali dowód na kompie, komp się popsuł więc policmani stwierdzili
    > że należy sprawę "wyjaśnić na komendzie". I tak oto zaliczył darmową taksówkę
    > na komendę. Ale ... tylko w jedną stronę. A mogli pobić!

    To co? Nie mogli przez radio dyżurnego zapytać?
    Wojtek

  • 12. Data: 2020-02-08 17:32:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 16:45, wowa pisze:

    > To co? Nie mogli przez radio dyżurnego zapytać?
    > Wojtek

    Dyżurny pewnie za wiele nie wie - albo nie ma dostępu.

  • 13. Data: 2020-02-08 18:17:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-08 o 17:32, cef pisze:

    > Dyżurny pewnie za wiele nie wie - albo nie ma dostępu.

    Ma dostęp, wie jak i teoretycznie to on powinien im sprawdzić.
    Ale życie jest życie a dyżurny ma i wyższy stopień i dłuższy
    staż w policji niż jakiś krawężnik.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-02-08 19:05:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2020 15:47:58 +0100, heby napisał(a):

    > Stary zostaje w urzędzie.

    No ale po co - zeby zgarnac 12.50 ?

    J.

  • 15. Data: 2020-02-08 19:08:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-08 o 18:17, RadoslawF pisze:

    > Ma dostęp, wie jak i teoretycznie to on powinien im sprawdzić.
    > Ale życie jest życie a dyżurny ma i wyższy stopień i dłuższy
    > staż w policji niż jakiś krawężnik.

    Nie wiem co jest w tej bazie, ale kilka lat temu jak mojego ojca napadli
    i ukradli mu samochód, to w tej bazie nie mogli ustalić danych jego auta.
    Tzn przeszukiwać po właścicielach się nie da, więc nie wiem czy
    to można nazwać bazą.

  • 16. Data: 2020-02-08 19:23:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-08 15:18, heby wrote:

> [...]
    > 1) w moim okienku: "ale wie pan że nie jest potrzebny, chyba że Pan za
    > granicę jedzie"
    >
    > 2) w sąsiednim okienku w tym samym czasie inna: "ale lepiej żeby Pan
    > miał tymczasowy bo policja czasem nie odpuszcza".
    >
    > I bądź tu mądry. Jaki kraj takie zasady.
    >
    > Z innej beczki: opowiadał znajomy jak to go policmani złapali kilka
    > tygodni temu, sprawdzali dowód na kompie, komp się popsuł więc policmani
    > stwierdzili że należy sprawę "wyjaśnić na komendzie". I tak oto zaliczył
    > darmową taksówkę na komendę. Ale ... tylko w jedną stronę. A mogli pobić!

    No ... mógł odmówić wtedy by go musieli aresztować, samochód na parking
    odprowadzić. To ścierwo jest.

    > PS. Pomykam bolidem od 17 lat. Skotrolowali dowód 1 raz. Gdzieś tydzień
    > po kupnie pierwszego samochodu :D

    No ale może być zupełnie inaczej.

  • 17. Data: 2020-02-08 19:23:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-08 15:46, J.F. wrote:

    > ale po co jakis tymczasowy ?
    > Zrobia, to odbierzesz, a do odbioru na starym.

    > Jak juz kontroluja, to raczej dokladnie.

    Samej trzeźwości Ci nie kontrolowali?

  • 18. Data: 2020-02-08 19:24:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-08 16:22, cef wrote:

    > Po co dowód w ogóle?
    > W sierpniu ubiegłego roku zrobiłem zaległy przegląd
    > w rezerwowym aucie i skończyło się miejsce na pieczątki,
    > więc wypadałoby wyrobić nowy dowód.
    > Ale jakoś nie miałem czasu do końca roku się wybrać do UM a teraz się
    > zastanawiam
    > czy w ogóle iść z tym teraz, bo jak poczekam do sierpnia, to
    > zaoszczędzę kolejny rok miejsce.
    > Ale jak się zastanawiam bardziej, to pewnie wtedy też nic nie zmienię,
    > bo skoro można jeździć rok bez zmian, to dlaczego nie kolejny rok?

    Dowód rejestracyjny jest po to by można go było zatrzymać.

  • 19. Data: 2020-02-08 19:25:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-08 18:17, RadoslawF wrote:

    > Ma dostęp, wie jak i teoretycznie to on powinien im sprawdzić.
    > Ale życie jest życie a dyżurny ma i wyższy stopień i dłuższy
    > staż w policji niż jakiś krawężnik.

    I łapówek nie dostaje?

  • 20. Data: 2020-02-08 23:03:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/02/2020 16:22, cef wrote:
    > w rezerwowym aucie i skończyło się miejsce na pieczątki,
    > więc wypadałoby wyrobić nowy dowód.

    Cytuje diagnostę (koniec grudnia 2019):

    "Ma Pan 30 dni na zrobienie nowego dowodu, termin wynika z przepisów prawa".

    Nie pytałem jakich, ale możliwe że jakieś się ostały, obecny sposób
    uchwalania prawa i poprawek do ustawy na drugi dzień móg zostawić jakieś
    luki.