  • 1. Data: 2009-06-17 14:56:08
    Temat: Kod PIN i Klucz dostepu BT
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Chcialbym podlaczyc komorke z BT do Laptopa. Gdzie mam znalezc takie
    informacje jak kod PIN BT i klucz dostepu BT? Komp akceptuje wejscie na
    komorke bez pinu, ale komorka wymaga klucza dostepu do kompa. Gdzie go moge
    znalezc?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2009-06-17 16:37:32
    Temat: Re: Kod PIN i Klucz dostepu BT
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > informacje jak kod PIN BT i klucz dostepu BT? Komp akceptuje wejscie na
    > komorke bez pinu, ale komorka wymaga klucza dostepu do kompa. Gdzie go

    klucz? sprzetowy? pewnie pod wycieraczka...
    RTFM i wpisz co chcesz

  • 3. Data: 2009-06-17 16:50:05
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Dysiek pisze:
> [...]
    > komorke bez pinu, ale komorka wymaga klucza dostepu do kompa. Gdzie go moge

    A instrukcji do telefonu nie było ??

    Jak to Nokia to powinno 0000 zadziałać.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 4. Data: 2009-06-18 06:17:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Dysiek pisze:
> [...]
    > komorke bez pinu, ale komorka wymaga klucza dostepu do kompa. Gdzie go moge

    Wpisz jaki chcesz ten pin, na kompie prawdopodobnie wyskoczy Ci pytanie
    o pin i podasz ten sam co wprowadziłeś, ale to od softu zależy.

  • 5. Data: 2009-06-19 15:28:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Dzieki za pomoc.

    Dysiek