  • 81. Data: 2019-10-08 16:29:09
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 15:45, z pisze:
    > W dniu 2019-10-08 o 15:39, robot pisze:
    > A Golf V TDI z pakietem GTI? ktoś mi kiedyś wciskał że takie wychodziły. Prawda to?

    Ze łzami w oczach muszę powiedzieć, że nie wiem.

  • 82. Data: 2019-10-08 17:01:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 16:29, robot pisze:
    > Ze łzami w oczach muszę powiedzieć, że nie wiem.

    Było GTD ale nie TDI ze zderzakami od GTI ;-)

  • 83. Data: 2019-10-08 18:17:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Oct 2019 06:59:21 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Mimo moich doswiadczen z dizlem fordowskim tez sie sklaniam ku tezie ze to
    termostat.

    Jak już pisałem, to nie termostat, tylko niektóre (w zasadzie to większość)
    diesle się wyjątkowo mało grzeją. Dlatego właśnie w Mazdach do diesla
    montowali dogrzewacze. Przy -15 dogrzewacz potrafił mi się w korku
    załączać, bo się silnik wychładzał. I to nie był problem termostatu, bo
    moje auto tak działało już pierwszą zimę po wyjeździe z salonu -- no i
    raczej nie bez powodu we wszystkich europejskich (pomijając benelux)
    Mazdach te dogrzewacze jednak montowali.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 84. Data: 2019-10-08 19:53:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 11:19, robot pisze:
    > A z ciekawości, czemu nie chcesz VAG?

    Ze względu na sypiące się wynalazki TSI

    --
    Irokez

  • 85. Data: 2019-10-08 19:56:24
    Od: Irokez <n...@w...pl>

  • 86. Data: 2019-10-09 06:41:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2019 o 15:32, s...@g...com pisze:

    > Bez przesady. Ale JKM to dobra kotwica zeby powiedziec co jest lewe a co prawe.

    LOL. Człowiek który nigdy nie miał realnego wpływu na politykę i nawet
    wywalili go z partii o jego własnym nazwisku miałby być punktem
    odniesienia? Równie dobrze punktem odniesienia mogłby być paździoch z
    kiepskich:P

    > A jest tego troche. Kolibry, kukiz, konfederacja itp.

    Kukiz to ten co aktualnie w PSLu jest i program gospodarczy ma następujący?

    "Utrzymanie programu 500 + i rozszerzenie na studentów
    1000 zł dla dzieci i 500 zł dla dorosłych osób niepełnosprawnych bez
    progu dochodowego
    Emerytura bez podatku, czyli więcej w portfelu
    Zwiększenie wydatków publicznych na służbę zdrowia z obecnego poziomu
    4,9 % do 6,8% PKB
    Stawka 0% VAT na tradycyjną, zdrową żywność
    Odliczenia VAT dla samorządów realizujących inwestycje
    Stabilne finansowanie dla organizacji pozarządowych
    Bezpieczeństwo wewnętrzne % PKB"? No w chuj prawicowy;)

    Kolibry to nawet nie wiem kto to. Konfederacja to taki korwin z
    naziołami. Jedyne ich znaczenie to czy wejdą i odbiorą kilka stołków
    pisowi. Jak wejdą to można o nich podyskutować. Jak nie, to patrz korwin
    i pierwszy akapit.

    Dobra - offtop się robi.

    --
    Shrek

  • 87. Data: 2019-10-09 06:47:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2019 o 07:59, z pisze:

    > Kupiłem 1,9 Jtd 120 KM za 18 tys. porównywalny samochód z benzyną też 20
    > KM kosztuje 25 tys. Wyłożyłem już trochę bo to normalne.
    >
    > Właśnie zrobiłem trasę 500 km ze średnim spalaniem 7 l. (a było w palnik)
    > Przekalkuluj sobie ale na dziś a nie na zatęchłe przesądy.

    To przeczytaj jeszcze raz tytuł wątku. A jak już porównujesz spalanie,
    to mój pali w trasie 12 ale LPG:P Taniej wychodzi a pod kopytem 200 koni.

    A koń jest koń. Więcej koni pojedzie (poza bardzo specyficznymi
    przypadkami) lepiej, co więcej benzyna również pojedzie lepiej od dizla,
    czego dowodem jest to, że we wszyskich motosportach króluje jednak
    benzyna. Co najwyżżej namachać się więcej trzeba.

    --
    Shrek

  • 88. Data: 2019-10-09 06:53:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2019 o 12:49, J.F. pisze:

    > Jakby diesel byl gorszy, to by go nie musieli w regulaminie F1 zakazywac
    > :-P

    I w rajdach... ;)

    --
    Shrek

  • 89. Data: 2019-10-09 09:57:24
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 19:56, Irokez pisze:

    > Ze względu na sypiące się wynalazki TSI.

    A tak. To ma sens.

  • 90. Data: 2019-10-09 10:59:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Kukiz to ten co aktualnie w PSLu jest i program gospodarczy ma
    >następujący?

    >"Utrzymanie programu 500 + i rozszerzenie na studentów

    Co by nie mowic - dzieci dorastaja, ida na studia, potrzeby rosna ...
    a dotacje sie koncza.
    A chyba chcemy dobrze wyedukowana mlodziez, a nie taka co po nocach
    kelneruje :-)

    Sa jeszcze stypendia "za dobre wyniki w nauce" ?

    >progu dochodowego

    No, to akurat PiS sam powinien dawno temu wprowadzic.
    Ale widac mu sie ze swiatopoglądem kłoci ... jak kogo Bóg pokarał
    nieepelnosprawnym dzieckiem, to musi ten krzyż sam dzielnie nosic ...

> [...]
    >Stabilne finansowanie dla organizacji pozarządowych
    >Bezpieczeństwo wewnętrzne % PKB"? No w chuj prawicowy;)

    0% czy duzo % ?
    Prawica powinna dbac o bezpieczenstwo - i wewnetrzne i zewnetrzne :-)

    >Dobra - offtop się robi.

    Jak tak zaczna realizowac, to zaraz podniosa podatki na samochody i
    paliwa :-)
    To w ramach ekologii - samochody spalinowe beda drozsze i paliwa tez
    beda drozsze, popieramy elektryki :-)

    J.