  • 111. Data: 2017-06-24 17:46:10
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 23 Jun 2017 18:36:03 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:

    >Podaj przykład kiedy mając dwa auta, elektryk mnie ogranicza?

    Ale Ty zakładasz, że każdy chce mieć dwa auta. Ja nie chcę, nie mam
    takiej potrzeby. Więc elektryk mnie w żaden sposób nie urządza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 112. Data: 2017-06-24 17:51:59
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 22 Jun 2017 21:43:39 +0200, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >Na mojej trasie nie ma żadnej ładowarki.

    Koło mnie są dwie. Jedna nawet w zasięgu "nożnym", tylko czynna w
    godzinach pracy salonu Nissana. I z tego co wyczytałem w necie, to już
    raz tam właściciela Tesli przegonili. "Bo to dla leafa jest" ;)
    Druga... No właśnie, musiałbym spalinowym tam dojechać ;) No i
    istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą tam podłączone dwa... Leafy
    z jednej z koro taxi w Warszawie. Albo jakiś democar innogy.

  • 113. Data: 2017-06-24 17:55:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Ale Ty zakładasz, że każdy chce mieć dwa auta. Ja nie chcę, nie mam
    > takiej potrzeby. Więc elektryk mnie w żaden sposób nie urządza.

    Ale wszystko gra - Ciebie nie urządza i jest git.
    Nie wszystkich musi urządzać aby wciąż być dobrym wyborem dla wielu.

  • 114. Data: 2017-06-24 19:42:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 16:21, Pszemol pisze:

    > Infrastruktura już jest i ciągle się rozwija. Jesteś niezorientowany.

    To dobrze, że orientujesz się lepiej co dzieje się w Polsce mieszkając w
    Stanach, ale ... no cóż - po prostu mylisz się.

    > Mówimy o latach 50-tych a nie o tym co było 10 lat temu.

    I dalej nie przewracała, bo to było tyle, co jeden punkt świetlny.

    > Poczytaj o kryzysie w Rumunii.

    Nie interesuje mnie kryzys w Rumunii. U nas lodówki nie przewracały
    bilansu mocy krajowego systemu energetycznego.

    > Bo to jeszcze nowinka.

    Nie - dlatego, że ma poważne wady - do tego stopnia poważne, że
    dyskwalifikujące go w porównaniu ze zwykłą spalinówką. Na razie to wózki
    dla hipsterów. Jakby nie miało tych wad to by przebojem zdobyło rynek.

    > Dla Ciebie jest pozbawiona być może.

    I dla reszty również - o czym świadczy gówniana popularność.

    > W Stanach auta elektryczne robią się coraz bardziej popularne.
    > Zwłaszcza że wielu ludzi tu stać na zabawki za $100 tysięcy dolców.

    Jak chcesz sobie kupić zabawkę, to być może - o gustach się nie
    dyskutuje. Większość ludzi nie kupuje samochodu dla zabawy. A jakbym
    miał kupić dla zabawy to raczej nie teslę, a nawet wyśmiewanego przez
    ciebie Mustanga (choć wolałbym pewnie Challengera, el Camino czy w
    ostateczności Impalę). Jako zabawki wolę klasyki.

    Shrek

  • 115. Data: 2017-06-24 19:44:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 17:28, Pszemol pisze:

    > Nie wiem czym Kowalski różni się od typowego Norwega, ale
    > w Norwegii, kraju z 5,2 miliona mieszkańców, było w grudniu
    > ubiegłego roku już zarejestrowanych 100 tysięcy aut elektrycznych...

    tu masz napisane:

    http://www.spidersweb.pl/2017/05/norwegia-elektryczn
    e-samochody.html

    > Tak, czyli dla nikogo :-)

    Jak rząd będzie dopłacał, to i multipla stanie się najpopularniesza.

    Shrek

  • 116. Data: 2017-06-24 19:47:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 17:55, Pszemol pisze:

    > Ale wszystko gra - Ciebie nie urządza i jest git.
    > Nie wszystkich musi urządzać aby wciąż być dobrym wyborem dla wielu.

    Przy czym to wielu jest dalej niewiele znaczącą mniejszością.

    Przy okazji - napisz jeszcze raz - jakie są te zalety z punktu widzenia
    właściciela?

    1 - 3 sekundy do setki,
    2 - trochę ciszej (choć wy i tak sporadycznie przekraczacie setkę, to i
    w benzyniaku jest całkiem cicho)
    3 ekologia? (jak się zastanowisz, to gówno prawda)...
    4?

    Shrek

  • 117. Data: 2017-06-24 19:56:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oim89k$g4$3@node1.news.atman.pl...

    > To dobrze, że orientujesz się lepiej co dzieje się w Polsce mieszkając w
    > Stanach, ale ... no cóż - po prostu mylisz się.

    Ty się mylisz.

    > I dalej nie przewracała, bo to było tyle, co jeden punkt świetlny.

    > Nie interesuje mnie kryzys w Rumunii. U nas lodówki nie przewracały
    > bilansu mocy krajowego systemu energetycznego.

    Klapy masz na oczach.

    > Nie - dlatego, że ma poważne wady - do tego stopnia poważne, że
    > dyskwalifikujące go w porównaniu ze zwykłą spalinówką. Na razie to wózki
    > dla hipsterów. Jakby nie miało tych wad to by przebojem zdobyło rynek.

    Tak sobie to tłumacz.

    > I dla reszty również - o czym świadczy gówniana popularność.

    > Jak chcesz sobie kupić zabawkę, to być może - o gustach się nie dyskutuje.
    > Większość ludzi nie kupuje samochodu dla zabawy.

    Jasne, bo Porsche, BMW i Mercedesy ludzie kupują z głodowej potrzeby.

    > A jakbym miał kupić dla zabawy to raczej nie teslę, a nawet wyśmiewanego
    > przez ciebie Mustanga (choć wolałbym pewnie Challengera, el Camino czy w
    > ostateczności Impalę). Jako zabawki wolę klasyki.

    I nikt Ci przecież nie broni kupić sobie co chcesz.
    Ani nie zmusza do kupowania elektrycznego, tym bardziej Tesli.

  • 118. Data: 2017-06-24 20:02:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 19:56, Pszemol pisze:

    > Ty się mylisz.

    (...)

    > Klapy masz na oczach.

    (...)

    To by było tyle o argumentach.

    > Jasne, bo Porsche, BMW i Mercedesy ludzie kupują z głodowej potrzeby.

    Myślisz, że kupno Mercedesa czyt BMW to już nie z potrzeby posiadania
    samochodu? No to sałabo musi być u was w Stanach, skoro BMW to nie
    wiadomo co. U nas mówi się na to bolid młodzieży wiejskiej.

    > I nikt Ci przecież nie broni kupić sobie co chcesz.
    > Ani nie zmusza do kupowania elektrycznego, tym bardziej Tesli.

    Problem w tym, że powoli próbują mnie zmuszać poprzez utrudnianie
    korzystania z klasycznych samochodów.

    Shrek

  • 119. Data: 2017-06-24 20:20:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oim9fc$g4$6@node1.news.atman.pl...

    > To by było tyle o argumentach.

    Ty przedstawiłeś jakieś? Czy mi powiedziałeś że się mylę?

    > Myślisz, że kupno Mercedesa czyt BMW to już nie z potrzeby posiadania
    > samochodu? No to sałabo musi być u was w Stanach, skoro BMW to nie wiadomo
    > co. U nas mówi się na to bolid młodzieży wiejskiej.

    BMW jest kupowane dla zabawy, bo przecież mógł ktoś kupić Dacie lub Skodę.

    > Problem w tym, że powoli próbują mnie zmuszać poprzez utrudnianie
    > korzystania z klasycznych samochodów.

    Bo klasyczne samochody to śmierdziuchy i wcześniej czy później
    wyjdą z użycia. Tak jak wyszły z użycia dwusuwy. Pamiętasz je jeszcze?

  • 120. Data: 2017-06-24 20:24:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oim8jh$g4$5@node1.news.atman.pl...

    > Przy czym to wielu jest dalej niewiele znaczącą mniejszością.

    I to Cię cieszy czy smuci? :-)

    > Przy okazji - napisz jeszcze raz

    Jeszcze raz? A czemu?
    Masz jakieś trudności z utrzymaniem informacji w pamięci?