  • 181. Data: 2017-06-28 16:26:22
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w
    <news:oiugl9$ul8$1@dont-email.me>:

    > No ale to nie jest "tak samo" jak z olejem, bo wody z mycia auta nie
    > zbierasz do kuwety, nie zlewasz do pustej butelki po nowym oleju i nie
    > zawozisz do recyklingu a przepracowany olej zawozisz.

    "- przy wymianie oleju zawsze upaprze mi się albo kostka albo coś
    nachlapie do kanału"

    > Czujesz tą różnicę?

    Więcej czytaj, mniej pisz.

    --
    'Tom N'

  • 182. Data: 2017-06-28 16:36:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > "- przy wymianie oleju zawsze upaprze mi się albo kostka albo coś
    > nachlapie do kanału"

    > Więcej czytaj, mniej pisz.

    Nie wiem o jaką "kostkę" mu może chodzić, ale jak coś chlapie do kanału to
    znaczy że jakaś ciamajda z niego. Powinien nieco dopracować technikę :-)

    Ja wymieniam olej bez dostępu do kanału, na parkingu, na uniesionym lekko
    aucie podnośnikiem z jednej strony z przodu i zawsze podkładam coś jak
    stare gazety aby po sobie ani kropelki śladu nie zostawić. Chcieć znaczy
    móc!