  • 11. Data: 2008-10-25 19:36:56
    Temat: Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?
    Od: Colin <c...@m...com.pl>

    Dominik Biały wrote:
    > Tak, zrozumialem. Bede musial zmienic, ale i tak za malo pisze na
    > usenecie, zeby teraz szukac, jak to sie robi w slrn.

    charset outgoing "iso-8859-2"

  • 12. Data: 2008-10-25 22:50:44
    Od: Michał Górny <m...@m...com>

    On Sat, 25 Oct 2008 21:36:56 +0200, Colin <c...@m...com.pl> wrote:

    > charset outgoing "iso-8859-2"

    s/iso-8859-2/utf-8/

    --
    Z poważaniem,
    Michał Górny

    <http://mailnull.com/w?au=f6744c6f5e097cc9816a562802
    f331c2>
    <xmpp:mgorny@jabster.pl>

  • 13. Data: 2008-10-26 09:47:09
    Od: Dominik Biały <d...@y...underlegend.net>

    On Sun, 26 Oct 2008 00:50:44 +0200, Michał Górny <m...@m...com>
    wrote:

    > s/iso-8859-2/utf-8/

    Ok, mam nadzieję ustawione. Ponieważ rozmowa jest dosyć OT, może jej
    zaprzestańmy, nawet jeśli nadal mam źle ustawione polskie znaczki ;)

    Ustawiłem iso, bo iso używam wszędzie. Jakoś do utf-8 nadal nie jestem
    przekonany. W każdym razie dziękuję Wam za pomoc w ustawianiu slrn ;D

    Dominik
    --
    Dominik Biały . d...@y...underlegend.net . dmb@IRCNet
    DMB-RIPE . d...@b...info . gg:8194865

  • 14. Data: 2008-10-26 18:35:49
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    > Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
    > co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
    > modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
    > zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
    > odpiszą).
    >
    > Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
    > pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.

    bo jesteście komplenie nieświadomi możliwości załatwienia sprawy inną
    metodą !

    1. Poinformować że rozmowa jest nagrywana
    2. zgłosić problem
    3. jak odmówią to poinformować że treść rozmowy zostanie zgłoszona do UKE
    4. Zgłosić to do UKE

    Tam tylko czekają na jakiekolwiek podknięcia TP !

    Marcin

  • 15. Data: 2008-10-26 20:25:43
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 26 Oct 2008 19:35:49 +0100, Marcin Kuczera napisał:

    > bo jesteście komplenie nieświadomi możliwości załatwienia sprawy inną
    > metodą !
    >
    > 1. Poinformować że rozmowa jest nagrywana

    A tam panienka powie że nie wyraża zgody na nagrywanie i się rozłączy.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 16. Data: 2008-10-27 08:16:12
    Od: Konrad Bechler <u...@...sygnatury>

    Witam,

    > Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
    > co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
    > modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-))
    Bo powinni wymagać krawatów przy podpisywaniu umów. Klient w krawacie
    jest mniej awanturujący się :-)

    > No to
    > zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
    > odpiszą).
    Nie sądzę. Mi w każdym razie nie mają zwyczaju odpowiadać.

    > Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
    > pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.
    Jak znajdziesz, to podziel się. Chętnie skrzystam.

    --
    Konrad Bechler
    konrad (at) konsol (dot) eu

  • 17. Data: 2008-10-27 16:27:36
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Verox wrote:

    > A tam panienka powie że nie wyraża zgody na nagrywanie i się rozłączy.

    no ciekawe, przecież sami nagrywają ;-)

    A tak btw, o ile się nie myle (nasz dział telefonii to zna dokładniej)
    to jeżeli Ty dzownisz do kogoś, to możesz nagrać rozmowe bez
    informowania o tym rozmówcy.

    Za to jeżeli ktoś do Ciebie dzwoni i chcesz to nagrać, to musisz go
    poinformować.

    Marcin

  • 18. Data: 2008-10-27 20:11:42
    Od: Rosomaczunio <d...@d...zwierz>

    Marcin Kuczera pisze:

> [...]
    > informowania o tym rozmówcy.
    >
    > Za to jeżeli ktoś do Ciebie dzwoni i chcesz to nagrać, to musisz go

    Nagrywać sobie możesz własne rozmowy do woli, z tym, że jeśli Twój
    rozmówca nie wyrazi na to zgody to nie możesz ich nijak wykorzystać (na
    przykład opublikować).

    --
    Nie ma nic gorszego jak ciepła wódka i zimna prostytutka!

  • 19. Data: 2008-10-27 20:17:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rosomaczunio wrote:

    > Nagrywać sobie możesz własne rozmowy do woli, z tym, że jeśli Twój
    > rozmówca nie wyrazi na to zgody to nie możesz ich nijak wykorzystać (na
    > przykład opublikować).

    Rzeczywiście, opublikować bez zgody drugiej strony nie możesz. Natomiast
    wykorzystywac możesz.

    M.

  • 20. Data: 2008-10-28 09:55:33
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    "Łukasz Pierzchalski <g...@o...eu> wrote:

    > Użytkownik "Marcin Kulas" <0...@...jabbed.org> napisał w wiadomości

    Marcin, uwierz mi, to co "zapoda CERT" to nie są reflektory.

> [...]
    > modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
    > zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle

    Rozumiem, że pisałeś do CERTu &tp, bo do nas (CERT.PL) nic nie dotarło.

    > Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
    > pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.

    Ja powiem szczerze jestem bardzo zadowolony, że &tp jako trzeci
    operator w Polsce (po NASK i Vectra) wdrożył filtorwanie kontrolerów
    botnetów. Jest to w naszym wspólnym interesie. I chwała im za to.

    Co prawda wzięcie przez &tp dodatkowo listy MAPS spowodowało rzeczywiście
    wycięcie nieco więcej niż możnaby - no cóż, początki bywają trudne.
    Dość szybko to naprawili. Dla mnie po sprawie.

    A klienci &tp powinni się cieszyć, że ich dostawca stara się ich chronić,
    zamiast obruszać się na wszystko co &tp zrobi. Naprawdę. :~) Blokada
    możliwości połączenia się z kontrolerem umożliwia komputerowi zombie
    normalne "surfowanie" po internecie bez popełniania abuse i bez narażania
    się na dopisanie jego adresu IP do wielu różnych RBLI czy innych list...

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?