  • 61. Data: 2012-11-25 14:53:29
    Temat: Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 25 Nov 2012 10:58:18 GMT, PK napisał(a):

    > Nie.
    >
    > pozdrawiam,
    > PK

    Ty po prostu jesteś głupi.

  • 62. Data: 2012-11-25 17:43:58
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-25, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Ty po prostu jesteś głupi.

    Ja po prostu wiem, jak zazwyczaj wykorzystywany jest Excel. I dla mnie
    też jest podstawowym narzędziem pracy.

    pozdrawiam,
    PK

  • 63. Data: 2012-11-25 19:19:16
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-25 14:53, Jacek pisze:

    > Ty po prostu jesteś głupi.

    Nareszcie Cię oświeciło.

  • 64. Data: 2012-11-25 20:35:53
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Zależy od jakości monitora (matrycy). W pracy miałem taki 19"
    > monitor jakiejś dziwnej firmy i faktycznie w pionie kąty miał
    > tragiczne. W domu mam 20" Samsunga 203B i ma kąty bardzo do-
    > bre jak na TN. Poza odwzorowaniem barw nie widzę specjalnych
    > różnych w komforcie między tym Samsungiem a Iiyamą na IPS,
    > którą teraz mam w pracy.

    Ja mam Della 24" IPS i kąty nie są rewelacyjne, zwłaszcza pionowe. Na szczęście
    ma inne zalety ten monitor (kolory, samonaprawa).

    latet

  • 65. Data: 2012-11-26 07:21:52
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 19:19:16 +0100, Dawid napisał(a):

    > Nareszcie Cię oświeciło.

    Ano oświeciło.
    Zacząłem z PK dyskutować, ale jak poczytałem jego wypowiedzi, to właśnie do
    takigo wniosku doszedłem.

    BTW, co do kolumn i wierszy, to odkąd powstał PC, to od samego początku
    miał PgUp/PgDn, żeby sobie wiersze przewijać, a nie kolumny. Teraz mamy
    panoramę i widzimy w takim Excelu AŻ kolumnę Z, a do tego wspaniałe kółko w
    myszce.:)

  • 66. Data: 2012-11-26 16:14:20
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-26, Jacek <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > panoramę i widzimy w takim Excelu AŻ kolumnę Z, a do tego wspaniałe kółko w

    Ale czasem wygodniej jest spojrzeć na więcej wierszy jednocześnie
    i przewijanie tego nie załatwia. Za to tabele mające więcej niż
    10 kolumn to nie jest częsta rzecz (raczej się tego unika).

    pozdrawiam,
    PK

  • 67. Data: 2012-11-26 17:58:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-11-26 16:14, PK wrote:
    [.....]
    > Ale czasem wygodniej jest spojrzeć na więcej wierszy jednocześnie
    > i przewijanie tego nie załatwia. Za to tabele mające więcej niż
    > 10 kolumn to nie jest częsta rzecz (raczej się tego unika).
    No to aż się prosi o panoramę z pivotem. :-D

  • 68. Data: 2012-11-27 12:42:54
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 23.11.2012 21:39, Przemysław Ryk wrote:

    > To dobrze, że mój o tym nie wie.

    odtwarza full HD? na tym zintegrowanym przedpotopowym intelu?
    Marx

  • 69. Data: 2012-11-27 16:47:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 12:42:54 +0100, Marx napisał(a):

    > odtwarza full HD? na tym zintegrowanym przedpotopowym intelu?

    Z MKV w - o ile dobrze pamiętam - 720 nie miałem problemów. Za 1080 nie dam
    sobie niczego w tej chwili uciąć, a sprawdzić nie mam jak, gdyż D630 u
    siostry na Pomorzu. :)

    [ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam. ]
    [ (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]

  • 70. Data: 2012-11-28 13:37:16
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    JDX <j...@o...pl> napisał(a):

    >On 2012-11-26 16:14, PK wrote:
    >[.....]
    >No to aż się prosi o panoramę z pivotem. :-D

    Sposob, w jaki sa zrobione pivoty jest lichego rozwiazania, wiec
    moga nie robic jak maja dalej klepac cos takiego.