  • Data: 2018-02-12 00:03:07
    Temat: Dławik do buck/boost
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuję dławika 10uH/6A, możliwie małego. Według Arnold
    Designs teoretycznie rdzeń MSS o średnicy 12,5mm do tego
    wystarczy, ale ja chcę 400kHz. Jest sens tego sendusta tak
    wysoko pędzić? Gotowy dławik Ferystera ma specyfikację do
    300kHz, ale na stronie Micrometals piszą, że rdzeń daje
    radę do megaherców i specyfikują straty przy 500kHz. To
    komu mam wierzyć? Jeśli nie MSS, to co?

    Pozdrawiam, Piotr