  • Data: 2018-02-12 13:52:43
    Temat: Re: Dławik do buck/boost
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > startu.
    >
    > I nie grzeją Ci się nadmiernie te cewki?

    Napisałem, że nie zbliżam się do maksymalnych prądów w normalnej pracy a
    tylko może w czasie startu.

    Stosuję LM5017, którego ogranicznik prądu działa w zakresie 0.7A do 1.3A.

    Dlatego wybieram dławik z co najmniej 1.3A prądem nasycenia, ale w
    normalnej pracy średni prąd w nim jest rzędu 400mA więc nie ma powodu do
    grzania się.
    P.G.