  • 11. Data: 2010-02-26 14:26:37
    Temat: Re: Dobrodzieje z TP.
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale to i tak lepiej niz era - oni mi przyslali sms "wlaczylismy panu
    > efakture".
    > Mialem zaprotestowac, w imie k*, zasad, ale w sumie mi sie nie chcialo.

    Fakturę na żądanie muszą udostępnić

  • 12. Data: 2010-02-26 20:12:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *belfer* napisał(-a):

    > Ja kiedyś wyraziłem zgodę na e-fakturę, ale nie zrezygnowałem z
    > papierowej i otrzymuję obie.
    > One są różne! Papierowa dodatkowo zawiera rozliczenia darmowych impulsów
    > w abonamencie socjalnym.

    Dziwna sprawa, obejrzałem swoja elektroniczną i ona ma rozliczenie impulsów
    abo socjalnego. Jest ile do wykorzystania, ile wykorzystano, ile zostało. Na
    papierowej miałem to samo

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2010-02-26 23:01:33
    Od: belfer <s...@d...pl>

    Big Jack pisze:
> [...]
    > impulsów abo socjalnego. Jest ile do wykorzystania, ile wykorzystano,
    > ile zostało. Na papierowej miałem to samo

    sorry, namieszałem.
    E-mailem z TP dostaję jedynie powiadomienie o nowej fakturze wraz z jej
    wartościa i numerem.

  • 14. Data: 2010-02-27 02:35:08
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-24 19:54, azot wrote:
> [...]
    > Jednocześnie informujemy, że wszystkie oryginalne faktury zostaną Państwu
    > doręczone po zakończeniu roku kalendarzowego w jednej zbiorczej przesyłce
    > pocztowej , którą otrzymacie Państwo do końca lutego kolejnego roku, co
    > ułatwi rozliczenie możliwych ulg za internet w formularzu PIT.
    >
    > Dzięki wysyłce elektronicznej szybciej zapoznają się Państwo z treścią
    > faktury. Uzyskają Państwo więcej czasu na opłacenie rachunku oraz możliwość
    > wykorzystania wygodnego, bezpłatnego sposobu opłacenia faktury epłatności.
    > Bardzo łatwe jest także przechowywanie faktur: zawsze są "pod ręką" w

    Jak to pisaliście, to nie rozumiałem co jest grane, ale ja też dostałem
    maila. Tylko co się stanie, jeżeli nie odpowiem? Bo prawdę mówiąc,
    zbieram blaszki ;) i brakuje mi jeszcze kilku, ale chętnie bym włączył
    tę elektroniczną fakturę później. Czy EOF to po prostu skan faktury?
    Tylko co po jej zamówieniu stanie się z bilingami miesięcznymi, które
    przychodzą razem z rachunkiem? Będą przysyłać same billingi listem co
    miesiąc (bez sensu z ich punktu widzenia, choć w tp to możliwe), przyślą
    na koniec roku wszystkie, czy automatycznie wyłączą billingi, ponieważ
    mogę sobie je sprawdzić w koncie tp?

    A tak przy okazji: czy e-mail z powiadomieniem dostaliście na adres
    @neostrada.pl lub inną skrzynkę z tp czy podany w koncie tp? Ja dostałem
    na ten pierwszy, więc wnioskuję, że EOF jest jedynie dla klientów z
    internetem od tp.

  • 15. Data: 2010-02-27 06:48:43
    Od: belfer <s...@d...pl>

    XYZ pisze:

> [...]
    > @neostrada.pl lub inną skrzynkę z tp czy podany w koncie tp? Ja dostałem
    > na ten pierwszy, więc wnioskuję, że EOF jest jedynie dla klientów z

    Powiadomienie przychodzi na adres wpisany w koncie TP, na pewno nie tepsowy.

  • 16. Data: 2010-02-27 09:09:21
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-27 07:48, belfer wrote:

    > Powiadomienie przychodzi na adres wpisany w koncie TP, na pewno nie
    > tepsowy.

    Powiem więcej - przyszło na adres e-mail nigdy nie podawany dla tego
    konta aboneckiego, i - tego nie jestem w 100% pewien - czy w ogóle
    podawany w tp.

  • 17. Data: 2010-02-27 12:58:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-27 10:09, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Powiem więcej - przyszło na adres e-mail nigdy nie podawany dla tego
    > konta aboneckiego, i - tego nie jestem w 100% pewien - czy w ogóle
    > podawany w tp.

    Mnie, tak jak p. Maciejowi przyszło na adres inny niż w koncie tp, i
    nigdy nie podany z własnej woli. Znali go tylko stąd, że został założony
    przy rejestracji neostrady. A na innej linii z innym nr. abonenckim i
    bez neostrady w ogóle nie dostałem oferty EOF, mimo, że poprawny mail
    jest podany w koncie tp (klątwa tlen.pl?).

    PS. W momencie otrzymania tego maila w domenie @neostrada.pl cudownie
    zadziałało przekierowanie poczty na adres @tlen.pl. Dotychczas wszystko
    co wysyłałem było przekazywane na wszystkie konta oprócz tych @tlen.pl,
    a do nadawcy wiadomości trafiała informacja o czymś z SPF (nie znam się
    zbyt dobrze na tym).

    PS2. Jeżeli chodzi o pytania zadane wcześniej, to panienka na BL
    powiedziała, że papierowy billing będzie nadal przychodził co miesiąc,
    ale z jej sposobu odpowiedzi wywnioskowałem, że nie jest tego pewna.
    Zapytałem też, czy EOF to skan papierowego wydruku, czy coś innego. Tego
    już nie wiedziała. Znów trzeba będzie kilka razy przedzwonić na BL i
    wyciągnąć średnią ;).

  • 18. Data: 2010-03-02 08:33:07
    Od: kaczor1 <r...@k...komax.net.pl>

    azot pisze:

    Bardzo podoba mi się to zestawienie
> [...]
    > doręczone po zakończeniu roku kalendarzowego w jednej zbiorczej przesyłce

    Troska o środowisko wg. TP. :-)

    Co do blaszek.
    Też zbierałem (od ery).
    Któregoś pięknego dnia, era przysłała mi zaadresowaną i opłaconą kopertę
    zwrotną - nie pamiętam, wsadzili w nią albo zgodę na przesyłanie
    e-faktur albo zgodę na obciążanie rachunku bankowego.
    Blaszki zapakowałem i odesłałem.
    Parę dni później w pracy powiedziałem co zrobiłem.
    Koledzy spojrzeli po sobie i wszyscy wybuchli śmiechem.
    Okazało się że zrobili to samo, choć żaden z nas nie ustalał tego z innymi.

    Nie wiem czemu ale blaszek już nie przychodzą @#$%

    Pozdrawiam Roland

    --
    "Zapylała raz pszczółka pewnego badyla
    Wtem czuje, a od tyłu też ją ktoś zapyla