  • 11. Data: 2017-01-16 23:04:04
    Temat: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    eau/Cyclades+43.4>

    > A to jest ustawa ?

    a to jest ustawa?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2017-01-16 23:24:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Uzasadnienie czego?

    to nie wiesz o czym dyskutujesz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2017-01-16 23:25:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-01-16 23:31:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-16 o 23:24, masti pisze:

    > to nie wiesz o czym dyskutujesz?

    Wiem, ale skoro żądasz powtórzenia tego, co już JF napisał, to widzę, że
    sam nie ogarniasz.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-01-16 23:31:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Wiem, ale skoro żądasz powtórzenia tego, co już JF napisał, to widzę, że
    > sam nie ogarniasz.

    wskazesz gdzie jest uzasadnienie jego tezy?
    nie 43.4) nim nie jest

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2017-01-16 23:34:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-16 o 23:31, masti pisze:

    > wskazesz gdzie jest uzasadnienie jego tezy?
    > nie 43.4) nim nie jest

    A, czyli nie podołałeś w zadaniu pytania tak, aby było wiadomo o co chodzi.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-01-16 23:34:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > A, czyli nie podołałeś w zadaniu pytania tak, aby było wiadomo o co chodzi.

    nie moja wina, zę nie rozumiesz prostych zdań.
    proponuję przed odpowiedzeniem przeczytanie na co się odpowiada. zwykle
    pomaga

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2017-01-16 23:38:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-16 o 23:34, masti pisze:

    > nie moja wina, zę nie rozumiesz prostych zdań.
    > proponuję przed odpowiedzeniem przeczytanie na co się odpowiada. zwykle
    > pomaga

    Zwykle tak, chyba że ktoś pisze na poziomie dziecka i jeszcze rżnie
    głupa (a raczej jest głupem).

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-01-16 23:54:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 22:31:39 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > wskazesz gdzie jest uzasadnienie jego tezy?
    > nie 43.4) nim nie jest

    Oczywiscie ze jest.
    Skoro pisalem, ze ustawowe, to trzeba szukac w ustawie.
    Art 43 punkt(?) 4 jakbys nie mogl znalezc.

    J.

  • 20. Data: 2017-01-17 00:00:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Oczywiscie ze jest.
    > Skoro pisalem, ze ustawowe, to trzeba szukac w ustawie.
    > Art 43 punkt(?) 4 jakbys nie mogl znalezc.

    a ja dalej twierdzę, że to nie jest uzasadnienie.
    nie wystarczy wygooglać jeden punkt.
    jezeli to wszystko co jesteś w satnie wymysleć to poległeś

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?