  • 21. Data: 2017-01-17 00:19:59
    Temat: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 23:00:00 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a ja dalej twierdzę, że to nie jest uzasadnienie.
    > nie wystarczy wygooglać jeden punkt.
    > jezeli to wszystko co jesteś w satnie wymysleć to poległeś

    Czytales ten punkt ?
    To jakie chcesz lepsze uzasadnienie ?

    J.

  • 22. Data: 2017-01-17 00:23:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Czytales ten punkt ?

    oczywiście

    > To jakie chcesz lepsze uzasadnienie ?

    możesz zacząć od początku czyli
    "Uwazaj, to sie liczy za "zbiegl z miejsca wypadku""

    uzasadnij, że to wypadek, że się liczy i że ma jakiekolwiek odniesienie
    do sytuacji

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2017-01-17 00:34:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 23:23:05 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]
    > "Uwazaj, to sie liczy za "zbiegl z miejsca wypadku""
    >
    > uzasadnij, że to wypadek, że się liczy i że ma jakiekolwiek odniesienie

    No to jakos kiepsko czytales, bo tam nic nie ma o wypadku (przyznaje -
    niewlasciwie napisaem).
    A co do wypadku - odsylam do innej ustawy.

    A odniesienie - jesli Zuza pisze "ponoc kiedys wymusilam
    pierwszenstwo", to domyslam sie, ze pojechala dalej, a gdzies tam z
    tylu blacha sie giela.
    I juz mamy "zbiegla z miejsca zdarzenia".

    J.

  • 24. Data: 2017-01-17 00:34:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > pierwszenstwo", to domyslam sie, ze pojechala dalej, a gdzies tam z
    > tylu blacha sie giela.
    > I juz mamy "zbiegla z miejsca zdarzenia".

    nie zbiegła gdyż nie wiadomo czy zdarzenie w ogóle miało miejsce.
    "Zbiegnięcie" zakłada działanie umyślne

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2017-01-17 09:14:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Sprawdź, jaki masz termin na złożenie sprzeciwu od wyroku, szybko (aby nie przegapić
    terminu) zamów w czytelni sądu akta i je przejrzyj / sfotografuj / skopiuj.
    Zyskać lub stracić można zależnie od wyroku.
    Możesz złożyć do sądu wniosek o ustanowienie pełnomocnika (obrońcy) z urzędu.

    -----
    > Teraz dostałam "Doręczenie odpisu wyroku nakazowego", zktórego wynika, że
    uszkodzony został jakiś samochód na szkodę firmy leasingowej.

  • 26. Data: 2017-01-17 09:18:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 13:13:05 -0800 (PST), z...@g...com
    napisał(a):

    > Co mogę ewentualnie stracić, a co zyskać pisząc sprzeciw?

    Jak się nie odwołasz to zapłacisz. Jak się odwołasz, to być może nie
    zapłacisz. Wszystko zależy od tego czy będziesz miała coś do powiedzenia
    w sądzie. Jak np. masz zapisy z kamerki, jeśli np. nie masz śladów
    zderzenia na swoim aucie, odpowiadającym śladom na drugim itd. Dosyć
    nieprecyzyjnie opisałaś zaszłości więc i porada niedokładna.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2017-01-17 09:18:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zadałbym dodatkowe pytanie, czy zdarzenie miało miejsce na drodze publicznej.
    I o to, z jakiego artykułu i którego kodeksu zapadł ten nakazowy wyrok.

    -----

  • 28. Data: 2017-01-17 10:19:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Zadałbym dodatkowe pytanie, czy zdarzenie miało miejsce na drodze
    >publicznej.
    >I o to, z jakiego artykułu i którego kodeksu zapadł ten nakazowy
    >wyrok.

    Skoro doszlo do kolizji jakiejs, to juz moze podpasc pod "koniecznym
    dla uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa osób".

    J.

  • 29. Data: 2017-01-17 10:20:20
    Od: p...@g...com

    --Jak np. masz zapisy z kamerki, jeśli np. nie masz śladów zderzenia na swoim aucie,
    odpowiadającym śladom na drugim itd.

    jesli nie moze przypomniec sobie dokladnej daty zdarzenia ani okolicznosci (mimo 2
    przesluchan) to raczej nie ona jest w posiadaniu nagrania tylko poszkodowany ... no
    ale jak to mowia: nie ma przegranych spraw sa tylko slabo oplacani adwokaci :-)

    P.

  • 30. Data: 2017-01-17 10:21:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >nie zbiegła gdyż nie wiadomo czy zdarzenie w ogóle miało miejsce.
    >"Zbiegnięcie" zakłada działanie umyślne

    Masz na to jakis wyrok SN ?

    J.