  • 11. Data: 2016-10-29 21:33:07
    Temat: Doświadczony policjant
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nascie lat temu w Lodzi policjant tak skutecznie ostrzelal samochod ze zabil
    pasazerke. Fakt ze jakies lewe fajki byly w samochodzie. Ale i kierowca byl znany
    policji ze handluje lewymi papierosami. Zdarzenie mialo miejsce na zadupiu Lodzi na
    polnej drodze. W pewnych kregach mowiono ze gosc nke chcial sie dzielic z
    policjantami kasa. Dawno ale nie najdawniej policjant zastrzelil weterynarza. Lew czy
    inny tygrys uciekl z cyrku. Weterynarz mial karabin ze srodkiem nasennym. A policjant
    sobie safari zrobil. Lodzcy antyterrorysci robili napady na kantory. Niedawno sad
    uniewinnil policjanta co ostrzelal samochod bo mu sie wydawalo ze kradziony. Wydawalo
    mu sie. Policjant byl w cywilnym ubraniu. Ostrzelany kierowca twierdzil ze proba
    zatrzymania wygladala jak napad to spierdalal. A ze zawodowym wojskowym jest to
    strzaly z pistoletu go nie wystraszyly. Z wlasnych obserwacji w najprostszych
    sprawach typu jest zle zaparkowany samochod ktory bardzo utrudnia zycie pieszym i
    jest akurat patrol ktory sie przeciska pomiedzy tym samochodem a sciana skonczyla sie
    refleksja ze nigdy wiecej dupy sobie z niebieskimi zawracal nie bede. Czasami czuje
    taki zal ze nie ma w Polsce w dostatecznej ilosci imigrantow, tylu ze mogli by troche
    pomanifestowac na ulicach. Dobra by to byla dla policjantow lekcja pokory. I moze po
    treningu z imigrantami stali by sie zyczliwsi i sklonniejsi do do pomagania rodakom,
    zwlaszcza ze im rowniez za to placimy.

  • 12. Data: 2016-10-29 21:39:15
    Temat: Dwie kulki policyjne. Re: Doświadczony policjant
    Od: "Adamek" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak jeden glina stoi z lizakiem, to drugi
    > powinien stać 100m dalej z kolczatką i po problemie. No, chyba że
    > kierowca otworzy ogień, wtedy można go zastrzelić.
    > --
    > Jacek

    Nie jeden, tylko dwóch stoi z lizakiem.
    Z kolczatką też nie jeden tylko dwóch.
    Uciekający debil zagraża czterem policjantom
    i przypadkowym osobom w pobliżu.
    Dwie kulki policyjne załatwiają sprawę skutecznie,
    jedna kula ostrzegawcza, druga kula w łeb uciekającemu.
    Tanio, szybko i skutecznie.
    Wtedy przestępcy zaczną bać się policji.

  • 13. Data: 2016-10-29 22:19:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adamek"

> [...]

    jedna kula ostrzegawcza, druga kula w łeb uciekającemu.
    Tanio, szybko i skutecznie.
    Wtedy przestępcy zaczną bać się policji.
    ---
    A za jakiś czas usłyszymy, że niejaki Adamek chciał przejechać policjantów,
    więc go zastrzelili i nie wiadomo co sądzi o tym.

  • 14. Data: 2016-10-29 22:20:43
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Też uważam że strzelanie do kierowcy co się nie zatrzymuje to mocna
    > przesada i gość prosi się o zweryfikowanie poczytalnosci.

    Pojebało was - gość się do kontroli nie zatrzymuje, potrąca jednego z
    funkcjonariuszy, ci oddają strzał ostrzegawczy i co dalej - mają go
    puścić, bo strzelanie to przesada?
    ---
    Potrąca ???

    A ja też mogę strzelać jak mnie ktoś "potrąca" ???

  • 15. Data: 2016-10-29 22:26:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > To znaczy uważasz, że sąd nie może skazać na karę śmierci nawet za
    > najgorsze zbrodnie ale policjant może ją wymierzyć na miejscu za
    > wykroczenie?

    Kiepska zarzutka.

    To znaczy, że sąd nie może skazać na karę śmierci nawet za najgorsze
    zbrodnie, ale kierowca któremu motocyklista nie ustąpi pierszeństwa może
    ją wymierzyć na miejscu za wykroczenie? Itd?

    Sadzisz, że policjanci broń służbową mają dla jaj?
    ---
    Gość już drugi raz używa broni, za chwilę Ciebie zastrzeli przy bezprawnej
    kontroli trzeźwości, ale nie przejmuj się, napiszą, że chciałeś go
    przejechać i będzie git

  • 16. Data: 2016-10-29 22:31:10
    Temat: Re: strzelać celnie. Re: Doświadczony policjant
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adamek"

    > Też uważam że strzelanie do kierowcy co się nie zatrzymuje to mocna
    > przesada i gość prosi się o zweryfikowanie poczytalnosci.
    > --
    > Jacek

    Należy strzelać celnie do kierowcy który się nie zatrzymuje.
    To jest najbardziej skuteczne i najtańsze.
    ---
    Tańsze zastrzelenie policjanta, nie będzie trzeba go nadal utrzymywać...

  • 17. Data: 2016-10-30 00:50:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No wlasnie nie wiadomo po co maja jak dla nich jedyna metoda zatrzymania motocykla
    wymaga dwoch drzew i drutu. Na rowerach tam byli i z baza golebiami pocztowymi sie
    kontaktowali? Przy ilosci kamer jakie sa zainstalowane policji nie da sie spierdolic.
    Policja w przeciwienstwie do uciekajacego ma mnostwo czasu. Nie zlapia za 5 minut to
    za trzy dni wpadna z rana i zdrutuja. Ale najpierw musza oduczyc sie zachowan jakie
    mial jeden dentysta. Poszedl gosc wyrwac zeba i mu dentysta wyrwal, gosc wrzeszczy ze
    nie ten. A dentysta ze spokojnie do bolacego w koncu dojdzie. I zeby nie ruszal
    jadaczka bo mu srubokrecik na sztorc wsadzi. Ostatnio w dzienniku mowili ze spec
    ekipa nie pomylila pietra, drzwi. Dom pomylili.

  • 18. Data: 2016-10-30 08:43:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Policja w przeciwienstwie do uciekajacego ma mnostwo czasu. Nie zlapia za 5 minut
    to za trzy dni wpadna z rana i zdrutuja.

    I myślisz, że powód dla którego spierdalał dalej tam po trzech dniach
    będzie, i to akurat on kierował? Może zamiast zatrzymywać gangsterów i
    dezorganizować im życie niech piszą do nich polecone z prośba o
    stawienie się na komisariacie wraz z obciązającymi ich dowodami, o ile
    oczywiście nie koliduje to z ich planami urlopowymi?

    Jak się boisz, że będą do ciebie "sczelać" jak do stokrotki, to się do
    kontroli zatrzymuj. Ja się parę razy zatrzymałem i do mnie nie strzelali.

    Ja rozumiem, że wymagany jest jakiś kompromis między uprawnieniami
    policji a wolnością obywateli i zawsze znajdzie się jednen, co nazwie to
    anarchią a inny państwem policyjnym, ale jak dla mnie sytuacja gdzie
    kolo nie zatrzymuje się do kontroli, potrąca funkcjonariusza i spierdala
    jak najbardziej wyczerpuje wskazania do użycia broni (o ile nie jest to
    powiedzmy centrum miasta).

    Shrek

  • 19. Data: 2016-10-30 11:28:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zastanawiales sie dlaczego zawsze w podobnych sytuacjach jest potracony
    policjant? Oni jacys niedorobieni sa ze pchaja sie pod kola czy co?

  • 20. Data: 2016-10-30 13:29:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    No dokładnie. Gościa trzeba było zabić by nie uciekł ???