  • 11. Data: 2013-10-07 16:50:36
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maurycy Poszepszyński wrote:

    > Po raz kolejny rodzi się pytanie: po jaką cholerę policja zatrudnia
    > kobiety do tego rodzaju służby. Policjant ma tutaj dwa problemy na
    > głowie - czubka i zzieleniałą z nieporadności blondie.

    jakby ten chłopiec był poradny...

    imho policjanci kompletnie nie wyszkoleni.

    cała akcja wygląd tak śmiesznie że jakby ją ktoś pokazała w komedii to by
    nikt nei uwierzył.

  • 12. Data: 2013-10-07 17:13:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 11:14, Andrzej Lawa pisze:
    > Tia, a głąby lamentują, jaka to policja okrutna, sadystyczna i w
    > ogóle gnębiąca obywateli.

    Lawa. Co ty chrzanisz? Rozum ci coś wyjaławia? Czy jak zwykle trolla
    lubisz zgrywać, lub głąba?
    Jaki to ma związek z nieudolnymi policjantami i żenującymi interwencjami
    patroli? Jaki to ma związek z tym, że tacy ludzie w policji to straszna
    pomyłka.
    Zastanów się nad tym, jaki to ma związek z okrucieństwem.
    http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-690/-
    550/faktonline/634770334783396219.jpg
    Typ odpowiedzialny za rekrutację i szkolenie powinien być wypierdolony
    na zbity pysk.
    Gdyby te dzieciaki, yyy policjanci, trafili na kryminała, to by ich
    zjadł używając tylko lewej reki.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 13. Data: 2013-10-07 19:27:42
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 07:03, Krzysztof 45 dopowiada:

    > Ja
    >>
    > chce Mariuszka Sokołowskiego posłuchać.

    Jest, był słodziutki, wiadomości polsat :) i relacja z Bytowa i Wrocka:)

    Mariuszek:
    Nie każdy funkcjonariusz jest supermenem jak byśmy sobie tego chcieli
    Nie każdy jest terminatorem jak byśmy tego sobie chcieli
    Nie kazdy jest policjantem amerykańskim który od razu strzela w
    momencjie kiedy ma opór ze strony napastnika... i mu ucieli :(

    Rozgadał się Mariuszek, na trzeżwo to chyba pitolił, ale redaktorzy
    uznali że trzeba skończyć te brednie... Szkoda.
    Juz mi lepiej :D

  • 14. Data: 2013-10-08 02:32:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.10.2013 17:13, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > pomyłka.
    > Zastanów się nad tym, jaki to ma związek z okrucieństwem.

    Też wynika z niewyszkolenia i niedoinformowania. I nieporadności
    wierchuszki.

  • 15. Data: 2013-10-08 08:46:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > Jaki to ma związek z nieudolnymi policjantami i żenującymi interwencjami
    > patroli? Jaki to ma związek z tym, że tacy ludzie w policji to straszna

    Drogie dziecko, ty za pewnie nigdy w życiu żadnej konkretne roboty nie
    wykonałeś, bo jakbyś wykonał to byś wiedział, że dopiero praktyka czyni
    mistrzem.

    "Nowy" zawsze będzie nieporadny. Plus należy pamiętać, że nie każdy
    policjant jest siłaczem.

  • 16. Data: 2013-10-08 09:01:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Oct 2013 23:38:51 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    bo takie akcje zdarzają się wszędzie. Wieć wnioskowanie z jednego
    przypadku o nieudolności całej policji jest bez sensu
    http://www.youtube.com/watch?v=kUr0ti6o-Hs

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2013-10-08 09:22:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 09:01, masti pisze:

    > bo takie akcje zdarzają się wszędzie. Wieć wnioskowanie z jednego
    > przypadku o nieudolności całej policji jest bez sensu

    Ale tak jest łatwiej i prościej.

  • 18. Data: 2013-10-08 09:33:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-06 23:38, Krzysztof 45 pisze:
    > Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/szef-msw-broni-policj
    antow-z-bytowa/cygq9

    "W sprawie interwencji nie ma żadnego postępowania wewnętrznego w
    bytowskiej komendzie. Zatrzymany mężczyzna został ukarany grzywną w
    wysokości pięciu tysięcy złotych za stawianie oporu podczas zatrzymania
    i znieważanie policjantów oraz mandatem wysokości tysiąca złotych za
    niezatrzymanie się do kontroli."

    I co? Przecież to kpina. Będzie ciąg dalszy sprawy?

    --
    MN

  • 19. Data: 2013-10-08 10:07:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 09:33, Marcin N pisze:

> [...]
    > niezatrzymanie się do kontroli."
    >
    > I co? Przecież to kpina. Będzie ciąg dalszy sprawy?

    Znaczy się co? Za mało dostał? Za dużo?

  • 20. Data: 2013-10-08 10:21:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, October 8, 2013, 9:33:33 AM, you wrote:

> [...]
    > niezatrzymanie się do kontroli."
    > I co? Przecież to kpina. Będzie ciąg dalszy sprawy?

    Co jest kpiną? Facet poszedł na układ z policją, bo nie chce mieć
    karalności w aktach. Gdyby się tego nie wystraszył, to w sądzie
    uzyskałby niższą grzywnę - na filmie widać wyraźnie, że nie ma mowy o
    naruszeniu nietykalności policjantów - jego opór jest całkowicie
    bierny. Ale to jego decyzja - wolał grzywnę od procesu.

    --
    Best regards,
    RoMan