  • 21. Data: 2013-10-08 10:49:50
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 23:38, Krzysztof 45 pisze:
    > Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    Każda akcja ma reakcje. Będzie tak jak mi się nie podoba: jaki kol wiek
    opór ze strony zatrzymanego będzie się kończył porażeniem prądem/gazem i
    butowaniem co by wiedzieć jak się następnym razem zachować. Ta
    interwencja tylko dlatego tak wygląda że ludzie w mundurach są
    profesjonalni i nie chcą zatrzymanemu zrobić krzywdy.

  • 22. Data: 2013-10-08 11:18:06
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 23:38, Krzysztof 45 pisze:
    > Tylko dla ludzi o mocnych nerwach LOL
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=G1ncr1b44NA

    http://www.youtube.com/watch?v=WGwgrCaDQOI

    Interwencja Policji od 1:11 Zdecydowanie i bez pierdolenia, tylko czy
    tak chcieli byście zostać potraktowani? Sopot też by się zakończył w ten
    sposób w 10 sekund, albo by zatrzymywany poddał się i żył albo został
    postrzelony. Tylko profesjonalne zachowanie Policjantów w Sopocie i
    Bytowie uchroniły od dantejskich scen.

  • 23. Data: 2013-10-08 11:35:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=WGwgrCaDQOI
    >
    > Tylko profesjonalne zachowanie Policjantów w Sopocie i
    > Bytowie uchroniły od dantejskich scen.

    Co Ty pierdzielisz? Opanowanie goscia w Bytowie uchronilo od dantejskich
    scen, bo jakby chcial to by ich tam pozatlukal golymi recyma (nie poprawiac).
    Jak sobie wyobrazasz uzycie broni przez policjantke ktora nie potrafi uzyc
    gazu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2013-10-08 12:04:11
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Tue, 08 Oct 2013 10:49:50 +0200, hisjusz <h...@w...pl> wrote:
    >jaki kol wiek

    Litości! Wszak od tego spojówki krwawią!
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 25. Data: 2013-10-08 12:07:14
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 11:35, AZ pisze:

> [...]
    > Jak sobie wyobrazasz uzycie broni przez policjantke ktora nie potrafi uzyc

    Dlaczego Policjantka nie umie użyć gazu? Dla mnie zatrzymywany przestał
    się szarpać i cieszyć, z łzawiącymi oczami miał utrudnioną kolejną
    ucieczkę.Zatrzymany został spacyfikowany, cel został osiągnięty. Gdyby
    zatrzymywany ruszył na Policjantów z "ręcyma" użyli by broni żeby się
    bronić, od tyle. Teraz by było ujadanie jaka Policja zła że strzelała do
    niewinnego obywatela.

  • 26. Data: 2013-10-08 12:12:30
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 12:04, Tadzik pisze:

    > Litości! Wszak od tego spojówki krwawią!
    jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek
    jakikolwiek jakikolwiej jakikolwiek jakikolwiek jakikowliek jakikolwiek
    jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek
    jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek
    jakikowiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek
    jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek
    jakikolwiek jakikolwiek jaikolweik jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek
    jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek jakikolwiek

    Pokuta

  • 27. Data: 2013-10-08 12:23:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zatrzymywany ruszył na Policjantów z "ręcyma" użyli by broni żeby się
    > bronić, od tyle. Teraz by było ujadanie jaka Policja zła że strzelała do

    Inny film ogladalismy? Po uzyciu gazu przez policjantke nie widzi i zatrzymywany
    i jej kolega. Jakby mieli uzyc broni jak nie umieja uzyc gazu?

    Ciekawy jestem czy przy kontroli drogowej jakby kazali Ci klasc sie twarza
    do gleby bys jak baranek grzecznie sie polozyl i dal rece do skucia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2013-10-08 12:34:06
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 12:23, AZ pisze:
    (...)
    > Inny film ogladalismy? Po uzyciu gazu przez policjantke nie widzi i zatrzymywany
    > i jej kolega. Jakby mieli uzyc broni jak nie umieja uzyc gazu?

    Z całą pewnością tylko kawałek zajścia...

    > Ciekawy jestem czy przy kontroli drogowej jakby kazali Ci klasc sie twarza
    > do gleby bys jak baranek grzecznie sie polozyl i dal rece do skucia.

    Kontrola drogowa to była wcześniej...

  • 29. Data: 2013-10-08 12:54:52
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ciekawy jestem czy przy kontroli drogowej jakby kazali Ci klasc sie twarza
    > do gleby bys jak baranek grzecznie sie polozyl i dal rece do skucia.

    To nie jest kontrola tylko zatrzymanie po ucieczce.

  • 30. Data: 2013-10-08 13:00:13
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Inny film ogladalismy? Po uzyciu gazu przez policjantke nie widzi i zatrzymywany
    > i jej kolega. Jakby mieli uzyc broni jak nie umieja uzyc gazu?

    Policjantka widzi, tak? Kolega Policjant odchodzi/kładzie się na ziemie,
    Policjantka wyciąga broń, proste?
    Gaz jest ciężko użyć. Tym bardziej Policjantka ma utrudnienie użycia
    gazu ponieważ jej kolega trzyma zatrzymanego.