  • 31. Data: 2013-10-08 13:27:54
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    antow-z-bytowa/cygq9

    > Co jest kpiną? Facet poszedł na układ z policją, bo nie chce mieć
    > karalności w aktach. Gdyby się tego nie wystraszył, to w sądzie
    > uzyskałby niższą grzywnę - na filmie widać wyraźnie, że nie ma mowy o
    > naruszeniu nietykalności policjantów - jego opór jest całkowicie
    > bierny. Ale to jego decyzja - wolał grzywnę od procesu.

    No więc nie wiesz, co jest kpiną, czy jednak wiesz?
    Ukarali go za coś, co nie miało miejsca - co widać na filmie.
    Mam nadzieję, że jakiś prawnik mu pomoże i rozjedzie policję w świetle
    reflektorów.

    --
    MN

  • 32. Data: 2013-10-08 13:34:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-08 12:54, hisjusz pisze:

    > To nie jest kontrola tylko zatrzymanie po ucieczce.

    Po jakiej ucieczce? Z dzieckiem i teściową w samochodzie? Zwariowałeś?
    Gość nie złamał prawa. Policja w cywilnym samochodzie próbowała go
    zatrzymać - miał prawo się nie zatrzymać i zgłosić do komisariatu.

    --
    MN

  • 33. Data: 2013-10-08 13:43:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, October 8, 2013, 1:27:54 PM, you wrote:

> [...]
    > Ukarali go za coś, co nie miało miejsca - co widać na filmie.
    > Mam nadzieję, że jakiś prawnik mu pomoże i rozjedzie policję w świetle

    Ale o czym Ty? Facet poszedł na układ, bo widocznie nie chce włóczyć
    się po sądach. Nie mogę pisać, co zrobiłbym na jego miejscu bo ja nie
    jestem tak głupi, żeby uciekać przed policją.

    Jedno jest pewne - stawianie oporu przy zatrzymaniu jest niedozwolone.
    Ale też na brudną glebę w polu bym się kłaść nie chciał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-10-08 13:44:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, October 8, 2013, 1:34:40 PM, you wrote:

    [...]

    > Po jakiej ucieczce? Z dzieckiem i teściową w samochodzie? Zwariowałeś?
    > Gość nie złamał prawa. Policja w cywilnym samochodzie próbowała go
    > zatrzymać - miał prawo się nie zatrzymać i zgłosić do komisariatu.

    Ale masz jakieś wsparcie? Bo próba zatrzymania była na terenie
    zabudowanym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-10-08 14:00:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > To nie jest kontrola tylko zatrzymanie po ucieczce.

    No paczpan, mnie po nieswiadomej ucieczce (machanie lizakiem po lewej stronie
    jezdni wiec nie widzialem) zatrzymali i nikt na glebe twarza do piachu
    klasc mi sie nie kazal. Okazali litosc czy po prostu nie byli gimnazjalistami
    w mundurze ktorzy maja gowno we lbie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2013-10-08 14:05:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ale też na brudną glebę w polu bym się kłaść nie chciał.

    No i o to sie tutaj rozchodzi, tymbardziej, ze gosc nie stawial jakiegos
    mocnego oporu, pytal sie o co chodzi i mowil, ze tarzal w piachu sie nie
    bedzie. Tak ciezko to tepakom bylo zrozumiec i potraktowac go jak czlowieka?
    Ale widac co niektorzy chcieli by zeby ciec w mundurze potraktowal ich
    gazem i przetarzal po glebie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2013-10-08 14:08:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > Policjantka widzi, tak? Kolega Policjant odchodzi/kładzie się na ziemie,
    > Policjantka wyciąga broń, proste?
    > Gaz jest ciężko użyć. Tym bardziej Policjantka ma utrudnienie użycia
    > gazu ponieważ jej kolega trzyma zatrzymanego.

    Chlopie o czym Ty w ogole mowisz? Miales kiedys gaz w reku? Jest to tak skonstruowane
    zeby nie uzyc tego przez przypadek ale zeby dalo sie latwo uzyc w naglej sytuacji,
    dziecko by to chyba ogarnelo. Jezeli policjantka tego nie ogarnia to jak ma ogarnac
    strzelanie z broni? No chyba, ze wydaje Ci sie ze bron sie wyciaga, ciagnie za spust
    i strzela to dalej ta dyskusja nie ma sensu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2013-10-08 14:08:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-08 14:00, AZ pisze:

    > No paczpan, mnie po nieswiadomej ucieczce (machanie lizakiem po lewej stronie

    Ta ucieczka była świadoma :>

  • 39. Data: 2013-10-08 14:17:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-08, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Ta ucieczka była świadoma :>

    Swiadoma? Nieoznakowany radiowoz w krzakach poza terenem zabudowanym i katem oka
    (podczas wyprzedzania) gosc w niebieskiej koszuli cos machajacy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2013-10-08 14:21:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > "Nowy" zawsze będzie nieporadny. Plus należy pamiętać, że nie każdy policjant
    > jest siłaczem.

    i dlatego dwojki 'nowych' nie posyla sie razem, a 'stary' mialby wystarczajaco
    duzo doswiadczenia zeby ocenic sytuacje i wezwac jakies wsparcie zanim zabralby
    sie za cos takiego wiedzac ze w razie problemow nie bedzie w stanie sobie
    poradzic

    --
    http://db.org.pl/