    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Wed, 20 Sep 2017 10:12:25 +0200
    Subject: Drukarka Epson L486 - do odratowania?
    From: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W grudniu kupiłem drukarkę jak w temacie. Do wczoraj od nowości przeleżała
    w pudle. Bodajże w lutym była wyjęta i uruchomiona jdnorazowo, żeby
    zobaczyć czy w ogóle działa. Pojemniki na atrament nie były napełniane,
    konfiguracja nie była przeprowadzona - ot, włączenie, wyłączenie i z
    powrotem do pudła.

    Kilka dni temu zaszła potrzeba podłączenia na stałe tej drukarki.
    Napełniłem zbiorniki, przeprowadziłem konfigurację i... dramat!

    Głowica cz/b drukuje jakby rozmazane, ale nie ma szarpania. Za to kolory
    wyglądają jakby je dziecko farbkami pomalowało + charakterystyczne linie
    poziome :/ Nic nie pomogło kalibrowanie ani czyszczenie głowic ze
    sterownika.

    Oddać na gwarancję, czy można jeszcze coś z tym zrobić we własnym
    zakresie? W sterowniku widziałem opcję "dokładnego czyszczenia",
    aczkolwiek może to zająć kilka godz i zużywa "dużo tuszu" (wg. dymka
    podpowiedzi).Jest sens tracić kasę na prąd?

    Jeśli gwarancja, to wymieniają na nową drukarkę, czy próbują
    naprawiać/wymienić głowice?

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie