  • 11. Data: 2017-11-29 20:43:07
    Temat: Re: Drukarka kolorowa
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-11-29 16:35, Kris wrote:
    > Potrzebuję dla córki drukarki kolorowej
    > Na jakiś super jakości wydrukach zdjęć nie zależy
    > Ot taka żeby dzieciak mógł sobie pracę czy jakies inne opracowanie wydrukować
    > Oczywiście fotki czy inne obrazki też tam się trafiają jednan na fotograficznej
    jakości wydruku az tak bardzo nie zależy
    > Czasami jest okres ze przez dwa miesiące nic nie drukuje a czasami w tygodniu
    kilkadziesiąt stron

    W uslugowych punktach ksero, wydruk A4 kosztuje 20 gr.
    Przy zapotrzebowaniu, jakie podales, wycho dzi 5zl na miesiac.

  • 12. Data: 2017-11-29 20:53:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 20:43:16 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
    jakości wydruku az tak bardzo nie zależy

    > W uslugowych punktach ksero, wydruk A4 kosztuje 20 gr.
    > Przy zapotrzebowaniu, jakie podales, wycho dzi 5zl na miesiac.

    No i?
    Ze Stolycy jesteś jak mniemam?
    Ps

    A jak "zapotrzebowanie" na wydruk jest o godz 20.30 to znajdziesz jaki zaprzyjaźniony
    punkt ksero który to mi za 50gr/strona wydrukuje z dostawą do domu?

  • 13. Data: 2017-11-29 21:54:07
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pomysl o wymiarach takiej drukary...

  • 14. Data: 2017-11-30 08:04:03
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-11-29 o 21:54, denat 'POPIS/EU pisze:
    > pomysl o wymiarach takiej drukary...

    Ale przecież w myśl dyrektyw EU drukarki są obecnie mniejsze niż papier,
    na których drukują ;)

    L.

  • 15. Data: 2017-11-30 08:26:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 listopada 2017 21:54:19 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > pomysl o wymiarach takiej drukary...

    Pomyślałem
    Na biurku stać nie będzie.

  • 16. Data: 2017-11-30 10:41:25
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 16:35, Kris pisze:
> [...]
    kilkadziesiąt stron
    > Atramentówki miałem kilka sztuk w ostatnich latach i problem z nimi taki że jak
    trzeba było coś druknąc to tusze czy inna głowica zaschnięta
    > Dlatego myślę ze laserówka to niegłupi pomysł
    > Kompletnie się na tym nie znam- napiszcie więc co warto kupić
    > Na allegro ceny od około 200zł się zaczynają
    > https://allegro.pl/kategoria/drukarki-i-skanery-druk
    arki-atramentowe-i-laserowe-4584?string=laserowa&ord
    er=d&rodzaj-druku=Kolorowy&price_to=400&offerTypeBuy
    Now=1&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-ele-1
    -3-1003
    > Czy taka używka za 200-400zł spełni moje wymagania?
    > Jakiś konkretny model brać a jakiegoś unikac?

    Mam HP LJ2600 z print serwerem.
    Stara za 200zł z tonerami regenerowanymi po 35-50zł/szt.
    Kolory średnio 2800 stron wytrzymują, czarny ok 3000 stron wytrzymał.
    Drukuje żona nauczycielka ok 2000stron/rok więc nasycenie różne.
    Często jakieś tabelki kolorowe czy kolorowanki.
    Idealna do domu, nie zasycha i dopóki pas transferowy jest
    dobry jest ok. Jego cena > ceny drukarki ale mam taka od
    ponad 3 lat i cały czas działa.
    Nowe kupisz za grosze ale tonery są na 500 stron lub mnie startowe
    a potem >100zł/szt :((

    --
    pzdr, j.r.

  • 17. Data: 2017-11-30 11:18:02
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ponad 3 lat i cały czas działa.
    > Nowe kupisz za grosze ale tonery są na 500 stron lub mnie startowe

    mam 2605 z duplexem, wszystko się zgadza ale raz na jakiś czas trzeba
    przeczyścić laser bo wydruki blade... przewalona robota, pół drukarki trzeba
    rozkręcić....
    teraz zaczął mi czasem formater szwankować- z sieci losowo nie chce
    drukować- zamówiłem całą drukarkę z resztkami tonerów za 50zł z przesyłką;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 18. Data: 2017-11-30 14:50:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Użytkownik "SnCu" napisał w wiadomości grup
    [...]
    >Kazda nowa po pierwszym wydruku staje sie uzywką :-

    >Mam w firmie taka
    >http://allegro.pl/kolorowa-drukarka-laserowa-brothe
    r-hl-41-fv-gw-506-i7050014846.html
    >Po 25 tys stron papier ciagnie dobrze.

    autokorekta - papier ciagnie dobrze, ale beben sie skonczyl
    A trzeba wymienic wszystkie naraz ... i chyba lepiej kupic nowa.

    Wiec z uzywek ... moze jednak HP ?

    J.

  • 19. Data: 2017-12-01 16:56:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
> [...]

    >autokorekta - papier ciagnie dobrze, ale beben sie skonczyl
    >A trzeba wymienic wszystkie naraz ... i chyba lepiej kupic nowa.

    Autopoprawka do autopoprawki - w DrTusz bebny sa po 40 zl sztuka.
    Tak cos czulem, ze to nie moze byc drogie, skoro tonery do HP sa tylko
    troche drozsze.

    Wymienial ktos takie bebny ? Sa jakies niespodzianki, czy powinno sie
    udac ?

    J.

  • 20. Data: 2017-12-01 18:10:19
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 29.11.2017 o 20:16, Kris pisze:
> [...]
    -3-1003

    > Do takich wniosków to już doszedłem a moj post tu jest po to żeby mi doradzić

    Ze dwa lata szukałem jakiejś nowej drukarki laser color i chciałem
    znaleźć taką która ma tanie tonery. Po własnym śledztwie wybrałem Laser
    Jet Pro 200 M251N - drukarkę sieciową. Były 2 wersje z czego tańsza
    miała tylko Eth a droższa też WiFi. Po roku zaczęła krzyczeć, że kończy
    się czarny toner, więc kupiłem nowy ale jeszcze nie zmieniałem. I tak
    sobie krzyczy już ze 3 kwartały, a dalej drukuje. Na allegro widze firmy
    sprzedające tonery (Cartridge z chipem) po 35 zł i wydajnością do 25600
    Black i 1800 color.
    Polecam. Widzę że na allegro sprzedają jakieś używki po 350 do 500 zł.
    Ale za 670 zł masz M252.

    --
    pozdrawiam
    MD