  • 31. Data: 2019-04-28 21:33:50
    Temat: Re: Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 19:59:45 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Jezeli drukujesz ryze rocznie to na 30 lat ci wystarczy :))))
    Jak nie zaschnie;)

  • 32. Data: 2019-04-29 12:33:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 21:33:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jak nie zaschnie;)

    Dawno temu, chyba jeszcze w PC-Kurierze, przeczytałem o firmie, która wprowadziła na
    rynak technologię "stało-atramentową" - i było to coś wręcz na wzór Tesli, drukarka
    była droższa niż zwykła plujka, ale za to atrament taniutki - czarny dawali za darmo
    - i bez problemów z zasychaniem.
    A potem temat zniknął.
    Hmm, może to było jakieś kwietniowe wydanie?

  • 33. Data: 2019-04-30 10:51:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >zasychaniem.
    >A potem temat zniknął.
    >Hmm, może to było jakieś kwietniowe wydanie?

    Kwietniowe nie
    https://www.xerox.com/pl-pl/office/solid-ink
    https://prnews.pl/xerox-phaser-85008550-nowa-drukark
    a-staloatramentowa-70251
    http://krakprint.pl/885067_/drukarka_staloatramentow
    a_xerox_colorqube_8880dn_(8880_adn)_p65112.html

    Ciekawe czy to to - jakos tak boja sie napisac "laserowa"
    https://www.office.xerox.com/multifunction-printer/c
    olor-multifunction/docucentre-sc2020/plpl.html

    J.

  • 34. Data: 2019-04-30 23:13:07
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-04-30 o 10:51, J.F. pisze:
> [...]
    > https://www.office.xerox.com/multifunction-printer/c
    olor-multifunction/docucentre-sc2020/plpl.html

    Nie, to laserówka (ew. LED).
    Patrz np. na to:
    https://www.office.xerox.com/printers/color-printers
    /phaser-8860/plpl.html
    Już takich nie produkują od wielu lat, a przynajmniej nic o tym nie wiem.

    Pozdrawiam

    DD