  • 11. Data: 2017-03-25 19:53:21
    Temat: Re: Drukowanie przez Wi-Fi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-25 o 14:33, Chris pisze:

    > Jak bym miał patrzeć na wszytki zagrożenia to bym mieszkał w jaskini i
    > polował dzidą na szczury. Jak mają się włamać to się włamią, a tak co mi
    > zrobią z drukarką jak jest wyłączona?

    A może problem jest odwrotny?

    Ważne nie to, co Tobie zrobią, lecz co zrobią z Twojego IP. A potem
    tłumacz się człowieku, że to nie Ty ściągałeś dziecięcą pornografię,
    albo nie Ty atakowałeś stronę Sejmu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2017-03-26 15:01:41
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 25.03.2017 o 19:53, Adam pisze:

    > A może problem jest odwrotny?
    >
    > Ważne nie to, co Tobie zrobią, lecz co zrobią z Twojego IP. A potem
    > tłumacz się człowieku, że to nie Ty ściągałeś dziecięcą pornografię,
    > albo nie Ty atakowałeś stronę Sejmu.

    Drukarka jest non stop wyłączona, odpalania raz na pół roku żeby coś
    wydrukować, sorry ale bez prądu to nawet najlepszy fachowiec nie da rady.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 13. Data: 2017-03-27 17:02:58
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-03-23 o 22:51, Malkontent pisze:

    > No cóż, ja z reguły zaczynam od instrukcji. Są dwie metody drukowania
    > (według instrukcji). Z użyciem routera i z bezpośrednio ze smartfona.
    > Obie nie działają. Wydaje mi się że w drukarce szwankuje Wi-Fi. Niby
    > kontrolka się świeci, ale nie wysyła ani nie odbiera sygnału.Najpierw
    > winiłem router.

    W zeszłym roku konfigurowałem też Pixmę u kolegi. Mam wrażenie, że jest
    to niestety dość kiepski sprzęt. W trakcie wydruku po Wifi strasznie
    wariowała, np. drukowała początek strony a potem już same śmieci.
    Ostatecznie została podpięta po USB. Zastąpiła pełnoletniego (chyba z 10
    lat HP-ka).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2017-03-27 18:32:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Zajrzyj do instrukcji obsługi, a jak nie masz to pobierz sobie z internetu.

    Aby Wifi w drukarce działalo trzeba sparować Wifi w drukarce z
    routerem.To po prostu chwila.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-03-27 22:26:23
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 27 Mar 2017 17:02:58 +0200, Piotr Rezmer wrote:

    > Ostatecznie została podpięta po USB. Zastąpiła pełnoletniego (chyba z 10
    > lat HP-ka).

    No to jakiego pełnoletniego? Raptem trzecia klasa szkoły podstawowej ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 16. Data: 2017-03-28 03:31:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Lepiej jak podłączona pod USB, bo jest większe bezpieczeństwo i skaner
    lepiej działa/
    Ja mam skonfigurowane WiFI, ale wyłaczyłam (zawsze moge włączyć) i
    używam po USB, a jakbym chciała to mogę mieć aktywne obydwa naraz.

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-04-07 22:04:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-03-23 o 20:16, Malkontent pisze:

    > Jest sobie router TP-Link 340G i jest sobie drukarka pozwalająca
    > drukować bez pośrednictwa kabla USB. Konkretnie plujka Canona
    > Pixma MG 3650. Niestety drukarka nie widzi routera, albo router nie
    > widzi drukarki. Pod routerem bezproblemowo chodzi smartfon i tablet.
    > Po zainstalowaniu programu do obsługi druku na smartfona nie da się
    > znaleźć drukarki.Sam router jest widoczny w smartfonie. Na chwilę
    > obecną nie mam kabla USB, ale w instrukcji do drukarki napisano, że
    > można skonfigurować drukowanie bez konieczności podpinania kabla.
> [...]

    Nie mam Canona, ale mam drukarkę Epsona z WiFi i skanerem.
    Są dwa podstawowe sposoby połączenia drukarki po WiFi.
    1. WPS - prosto i szybko, ale odradzam.
    2. "Normalnie", czyli poprzez podłączenie drukarki do domowej sieci
    LAN/WiFi. Aby to zrobić:
    - nie włączamy na razie drukarki,
    - pobieramy z internetu odpowiedni program dla danej drukarki (ze strony
    producenta drukarki) lub uruchamiamy program z płyty, która jest w
    pudełku z drukarką,
    - akceptujemy umowę licencyjną, klikamy dalej,
    - program pyta, czy drukarka ma być podłączona przez USB, czy WiFi,
    wybieramy WiFi, klikamy dalej,
    - program mówi, żeby podłączyć drukarkę kablem USB i uruchomić (kabel
    USB nie jest w zestawie z drukarką, trzeba mieć swój),
    - po podłączeniu drukarki kablem USB i jej uruchomieniu pojawia się
    okienko z listą sieci WiFi, jakie łapie drukarka, wybieramy swoją sieć
    domową, wpisujemy hasło,
    - program mówi, żeby odłączyć kabel USB,
    - teraz drukarka jest połączona z domową siecią przez WiFi i można
    drukować/skanować,
    - na innych komputerach w sieci domowej też można zainstalować
    odpowiedni sterownik z płyty/ze strony producenta i już nie trzeba
    konfigurować za każdym razem hasła do WiFi, drukarka będzie dostępna dla
    wszystkich komputerów, które mają zainstalowany odpowiedni sterownik.