  • 21. Data: 2011-03-03 12:38:04
    Temat: Re: Drut na antenę...
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    nitinol:http://en.wikipedia.org/wiki/Nickel_Titanium

    > No to czuję, że już kupiłem...

    Nie, nie kupisz. Szybciej dostaniesz za darmo albo ukradniesz na
    targach. Szukaj po dystrybutorach jakiegos duzego producenta surowego
    materialu. Moze wycyganisz jako probke. O, tu produkuja: http://www.nitinol.com/
    szukaj kto jest ich dealerem.
    Konrad
    PS no ale moze to wcale nie to...

  • 22. Data: 2011-03-03 22:31:36
    Temat: Re: Drut na anten?...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 13:20:00 +0100, Kris_gor wrote:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nickel_Titanium

    >No to czuję, że już kupiłem...

    Gogle twoim przyjacielem
    http://www.imagesco.com/catalog/nitinol/

    Nawet niedrogo, kup od razu te 10 stop, sprzedaj reszte.

    Troche za cienki .. no i nie jestem pewien czy to to.

    J.