  • 11. Data: 2019-07-19 11:22:20
    Temat: Re: Duze przebiegi
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    <news:59b8a766-cb9b-46e6-bff5-73fea3b08478@googlegro
    ups.com>:

    > Tak się składa ze mój dobry znajomy od lat komis samochodowy prowadzi
    > Kwity jakie chcesz do jakiego chcesz auta zorganizuje praktycznie od ręki

    Ile za kwit ze stacji diagnostycznej, że toto nadaje sie do jazdy:
    <http://www.filmat.com.pl/wp-content/uploads/2016/12
    /wypadek_szkoda_ca%C5%82kowita-752x440.jpg>

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2019-07-19 11:23:13
    Od: p...@g...com

    --Tak się składa ze mój dobry znajomy od lat komis samochodowy prowadzi
    Kwity jakie chcesz do jakiego chcesz auta zorganizuje praktycznie od ręki

    i co wszyscy sprzedający auta z całego kraju sie u niego meldują ? daj namiary to
    wystapi w ukrytej kamerze polsatu czy tvn :-)

  • 13. Data: 2019-07-19 11:48:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lipca 2019 11:23:14 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > i co wszyscy sprzedający auta z całego kraju sie u niego meldują ? daj namiary to
    wystapi w ukrytej kamerze polsatu czy tvn :-)

    Kurcze na jakim świecie ty żyjesz. Przejedz się po komisach to zobaczysz ze większość
    aut ma przebiegi poniżej 200tys(dziadek do kościoła jeździł) i w praktycznie każdym
    będzie informacja + kwity ze wymiany płynów itp robione na bieżąco a i pasek rozrządu
    nie dawno wymieniany.
    Chcesz ufaj tym kwitom i kupuj z komisów.
    Dodam jeszcze że i dzisiaj nie jest jakims specjalnym problemem uzyskać aktualne
    badania techniczne bez wjazdu pojazdem na stację diagnostyczna/

  • 14. Data: 2019-07-19 12:09:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Praktycznie każdy sprzedający oświadczy że regularnie olej
    >wymieniał
    >jasne a ty mu uwierzysz ? nie ma kwitów to koniec rozmowy

    Akurat dlugi czas wymienialem olej w jednym warsztaciku, i kwitow
    sobie nie przypominam.
    Zreszta po co mi one ... a, prawda, zeby miec teczke dla niedowiarka.

    Paragon moze i dostalem ... ale od ktorego auta ?

    Nadal ma tak slabe ?

    J.

  • 15. Data: 2019-07-19 14:02:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >i co wszyscy sprzedający auta z całego kraju sie u niego meldują ?
    >daj namiary to wystapi w ukrytej kamerze polsatu czy tvn :-)

    Przejmie sie, czy podziekuje za reklame ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-07-19 19:49:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-19 12:09, J.F. wrote:
> [...]
    > nie przypominam.
    > Zreszta po co mi one ... a, prawda, zeby miec teczke dla niedowiarka.

    Nie sprawdzałeś nigdy kupowanego auta w ASO?

  • 17. Data: 2019-07-19 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Silnik da się dość tanio naprawić albo wymienić

    Wow, musze znajomemu powiedziec bo płacił ostatnio za remont coś koło
    12kPLN... osioł... mogł kupic cos ze szrotu za 5 i wymienic za kafla...

    W sumie znam takiego co tak zrobił i 2 tygodnie nawet pojezdził.... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 18. Data: 2019-07-20 03:15:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    Budzik, zanim znajomego zaniepokoisz zerknij chociażby na tytuł dyskusji

  • 19. Data: 2019-07-20 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Budzik, zanim znajomego zaniepokoisz zerknij chociażby na tytuł
    > dyskusji

    Kris, zanim dasz taka rade, spojrz która czesc wypowiedzi kogutka
    zacytowałem i do której sie odniosłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 20. Data: 2019-07-20 13:17:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zapomniales tylko dodac ze to byl silnik do ciezarowej scani. Dla mnie to nie nowosc
    ze manipulujesz i wrazenia zadnego na mnie nie robi. Inna sprawa ze Ci nie wierze.