  • 21. Data: 2019-07-21 10:59:45
    Temat: Re: Duze przebiegi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zapomniales tylko dodac ze to byl silnik do ciezarowej scani. Dla
    > mnie to nie nowosc ze manipulujesz i wrazenia zadnego na mnie nie
    > robi. Inna sprawa ze Ci nie wierze.

    Zdaje sie ze to fordowski silnik 2.2 we fiacie ducato.
    Juz ci kiedys Zenku mowiłem ze jak czegoś nie ogarniasz to nie zakładaj
    od razu ze ktos kłamie lub manipuluje. Bo mysle ze stan nieogarniania
    zdarza ci zbyt czesto zeby pozwalac sobie na takie uproszczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 22. Data: 2019-07-21 17:07:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystko tlumaczy to ze Ci sie zdaje. Moglbys chociarz raz napisac to czego jestes
    pewny?

  • 23. Data: 2019-07-21 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wszystko tlumaczy to ze Ci sie zdaje. Moglbys chociarz raz napisac
    > to czego jestes pewny?

    Jestem pewny ze to był silnik 2.2 w ducato III (roczniki po 2006)
    Prawdopodobie jest to silnik fordowski ale jak bedzie cie to interesowało
    to sobie sam sprawdzisz dokładnie.
    Auto miało przejechane ok 800kkm i silnik padł.
    Nie była to zadna scania jak raczyłes wyciagnac bzdure z nosa i ja
    przedstawic swiatu.

    Ale rozumiem, ze jak sie samemu co chwila jakies bzdury gada to zgodnie z
    zasada projekcji upatruje sie rowniez takiego samego postepowania u
    innych. To bład.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 24. Data: 2019-07-21 20:32:31
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Wszystko tlumaczy to ze Ci sie zdaje. Moglbys chociarz raz napisac to czego jestes
    pewny?

    Jesteś idiotą i walisz orty!

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2019-07-21 21:55:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zostawilem mu droge ucieczki baranie. Masz wspolczynnik inteligencji jak temperature
    ciala. Zaraz sie grypa to przez cztery dni bedziesz madrzejszy.